Gå til innhold
helged

ECE 2017/2018 for stort for originalt minnekort


Anbefalte innlegg

Skulle oppdatere navigasjonen på min 2015 Octavia med Amundsen, men så viste det seg at det ikke er nok plass på minnekortet.

Det gamle kartet ble slettet, så her sitter jeg.. Noen som vet om det er mulig å få tak i det "gamle" kartet igjen?

-helged

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, PaulusA skrev:

Takk, men der fikk jeg beskjed om kun mulig via DVD, som jeg IKKE har

Skal prøve igjen, kanskje feil VIN

Denne beskjeden med DVD, gjelder kun oppgradering av programvare på enheten, har ingenting med kartet å gjøre :) Fikk jeg beskjed fra Møller.

Sendte noen mailer frem og tilbake til Møller for et par uker siden, anng. Oppdatering av kartverk til Columbus på min 2018 Octavia. Da jeg fortsatt ikke få noen oppdateringer på portalen.

Min bil ble levert med ECE 2017 kartverk. Og nyeste pr.dags dato på markedet er ECE 2017/2018.
Ifølge Møller Norge, så finnes det foreløpig ikke noen oppdateringer til Octavia FL 2018 modeller.
Jeg ble vel regelrett dytta ned i søla av Kundeservice der, da jeg prøvde å henvise til direkte nedlastningslink osv til oppdatert kartverk.

Men, dem har nok rett.. For jeg har pr.dags dato ikke sett en eneste Octavia 3 FL, som får opp noen oppdateringer på http://updateportal.skoda-auto.com. Har trålet briskoda.net , skodacommunity.de osv. Og alle med FL, får samme beskjed. Merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...