20" felger Superb
 Av PÄl kristoffersen ·   ·  2272 ·  1
-
Nyeste emner
-
Siste Innlegg
-
Litt sent dette, men monterte LED bar i dag og sĂžkte litt for Ă„ finne tips. Ble ikke sĂ„ klok. Trodde fĂžrst jeg mĂ„tte ha CAN bus mating, men viser seg at Yeti 2010 med Bixenon ikke sender signal via OBD port om fjernlys. StyrestrĂžm kan hentes fra kabel til pin nr. 8 i kontakten til lykta. Blir ikke CAN bus krĂžll med feilmelding.Â
-
Hei, Lyden jeg hÞrer her, er jo startmotoren som bare gÄr og gÄr, det er ikke noe tvil om det. StÄr ogsÄ tydelig at nÞkkelbatteri er dÄrlig, har du prÞvd Ä bytte det? Man fÄr ofte opp feilmelding med at nÞkkelen ikke er tilstede om man har dÄrlig batteri
-
Hei, jeg sliter med det samme. CanM8 klarer heller ikke gi meg gode svar sÄ jeg hÄper noen har ikke har lÞst dette?
-
Hei, Jeg opplever av og til en merkelig lyd ved start av bilen. Det hÞres nesten ut som at startmotoren ikke slutter Ä gÄ og bilen vibrerer kraftig. Hvis jeg starter/stopper bilen noen ganger forsvinner problemet av seg selv. Noen ganger fÄr jeg opp feilmelding om at nÞkkelen ikke er tilstede/har dÄrlig batteri, andre ganger ingen feilmelding. Det er vanskelig Ä beskrive dette problemet sÄ jeg tok en video av det hele forrige gang det skjedde. Jeg har ogsÄ hatt bilen inne hos MÞller for feilsÞking men de sier det ikke er noe feil med bilen og jeg hadde ikke denne videoen Ä vise de den gangen jeg hadde den inne. IMG_5054.MOV
-
Panserbeskytter for Octavia '18-20 selges. kr 800,- + eventuell frakt. Vet ikke om/hvordan den passer pĂ„ andre Ă„rsmodeller. Iflg Gytis autek der den ble kjĂžpt sĂ„ er den for 2018-2020 mod. Vestfold. Se finn anonnse 375529451 đ
-
Hei alle Skoda brukere.đ Har en Octavia 2014, hvor bĂ„de regn og lys sensor har begynt Ă„ tulle. Har kjĂžrt scanning med Icarsoft CRmax scanner, fĂ„r da opp fĂžlgende feilkode: B136676 "Sensor for regn/lysgjenkjenning - Feil installasjonsplassering."  Feilen(e) opptrer pĂ„ fĂžlgende mĂ„te: 1. NĂ„r jeg kjĂžrer med fulllys, dimmer lyset ned, bare "enkelte ganger" nĂ„r jeg mĂžter biler. 2.Lysbryteren gĂ„r ikke an Ă„ "skyve forover" for Ă„ slĂ„ av full lyset igjen, men mĂ„ trykkes bakover. 3.Symbolet for "fullt lys" vises ikke i displayet pĂ„ dashbordet. 4.Regnsensor fungerer ikke/ ikke pĂ„ normalt vis. NĂ„r viskerbryter/arm stĂ„r i nullstilling nĂ„r det regner, fĂ„r jeg ingen reaksjon fra vindusviskerne, men nĂ„r jeg setter den pĂ„ intervall visking, ser en enkelte ganger, at hastigheten pĂ„ vindusviskerne Ăžker, uten at jeg har gjort noe for Ă„ pĂ„virke den. Noen som vet hva som kan vĂŠre feil/eller tror de vet? Alle innspill tas imot med takk! Hilsen Eirik đ   Â
-
Av sebastian bruvold · Skrevet
hei, jeg fikk opp denne feilkoden og da forsto jeg det sÄnn at man bare skal bytte enhet eller sende enheten inn pÄ rep. jeg driver og ser litt pÄ og kjÞpe ny(brukt) men vanskelig og finne rett type. pÄ enheten som stÄr i bilen nÄ stÄr det: 1K0 614 517 AB. finnes det noen andre alternativ? eller kan jeg bare bruke en sentral det stÄr det samme pÄ. har en sentral liggende som stÄr 1K0 907 379 AB pÄ. noen som har forslag til hva jeg skal gjÞre? mvh sebastian
-
-
Andre nye emner
-
Andre nye innlegg
-
Hei, har ikke tips til hvordan du skal ordne ditt problem, men jeg har ogsĂ„ problemer med appen. FĂ„r ikke lov til Ă„ lĂ„se eller lĂ„se opp bilen. Dette har virket tidligere. Skikkelig irriterende.Â
-
Gotta love it ! Min bluetooth tilkobling heter faktisk Iron Maiden đ
-
Hei, Disse lyktene skal vÊre pottetette har jeg hÞrt ved tidligere anledninger. SÄ, eneste man kan gjÞre er Ä skjÊre rundt lykteglasset og tÞrke opp innvendig og lime igjen. Men, har ogsÄ hÞrt at folk borrer et lite hull, pÄ en IKKE utsatt plass, for Ä fÄ lufting og drenert ut fukt.
-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ