Gå til innhold
Espen

Bakluke åpner seg ikke.


Anbefalte innlegg

749103981_Bakluka_pnes_ikke.thumb.JPG.9dbb744737ba6a9f8206f7430a7697c8.JPGJeg har en Kodiaq 2020.

Noen ganger så har det skjedd at jeg skal åpne bakluka med knappen på luka, og når jeg trykker inn knappen/håndtaket, så høres det et klikk og luka åpnes ca 2 mm. Deretter må jeg trykke en gang til så åpnes den elektrisk. Jeg kan da også dra opp døra manuelt når den ikke går opp elektrisk.

Jeg har prøvd å til dette ved å lat som...

Da har jeg trykket inn håndtaket, og luka begynner å åpne seg, men jeg holder den igjen. Da stopper den. Deretter prøver jeg å dytte den så langt ned/inn slik at det bare blir de 2 mm med åpning. Det går ikke for da vil luka automatisk lukke seg. Jeg får ikke til dette ved å trykke 2 ganger kjapt heller.

Vedlagt her er et bilde hvor jeg prøvde på normalt vis å åpne bakluka, men den bare låste seg opp og åpnet seg ikke elektrisk. Luka er da åpnet ca 2 mm. Videoen er av at jeg åpner den med håndkraft.

 

Er det noen andre her som har opplevd noe av det samme? Dette er noe som skjer sjeldent, men irriterende nok på en ny bil.

Endret av Espen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...