Gå til innhold
mkvassh

Front assist og acc ikke tilgjengelig - Skoda Octavia 2016 modell


Anbefalte innlegg

Jeg får stadig oftere melding om "Front assist og acc ikke tilgjengelig". Deretter kobles dette ut. Når bilen startes igjen er det OK en stund. Dette har foregått en tid, men nå skjer det nesten hver gang jeg kjører, uansett vær. Ser ingen skader på sensoren eller kamera. Har også hatt den inne hos Møller. De fant noe smuss ved sensoren i vinduet som de fjernet. Dessverre ordnet dette ikke problemet. Vet noen hva dette kan skyldes og er det noe jeg kan ta en "reset" på selv? For eksempel ved å koble ut batteriet. Takk for forhånd for eventuelle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
mkvassh skrev (På 12.7.2021 den 18.36):

Jeg får stadig oftere melding om "Front assist og acc ikke tilgjengelig". Deretter kobles dette ut. Når bilen startes igjen er det OK en stund. Dette har foregått en tid, men nå skjer det nesten hver gang jeg kjører, uansett vær. Ser ingen skader på sensoren eller kamera. Har også hatt den inne hos Møller. De fant noe smuss ved sensoren i vinduet som de fjernet. Dessverre ordnet dette ikke problemet. Vet noen hva dette kan skyldes og er det noe jeg kan ta en "reset" på selv? For eksempel ved å koble ut batteriet. Takk for forhånd for eventuelle svar.

fant du ut av dette? Har samme feilmelding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...