Gå til innhold
Sveinungw

MySkoda appen


Anbefalte innlegg

Hei!

Opplever stadig at ikke MySkoda-appen funker. får beskjed om "aktiver bil" (+legge til). Får også andre beskjeder om at ikke jeg får "kontakt" med bilen osv. "gjenopprett garasje" funker heller ikke. Jeg har "logget ut" og "logget inn". Men det hjelper ikke.

Har også slettet appen og lastet den ned på nytt, da også lagt inn "VIN-nummer" på nytt. Funker fremdeles ikke. Skjønner ikke hva som er problemet. Ser ut til at den funker når den selv vil.  Kan selvfølgelig være at det er jeg som gjør noe feil, men finner ikke ut hva det kan være i og med den funker innimellom. anyone? :)

Endret av Sveinungw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har samme problem. Virker som det er knyttet til temperatur. Opplevde det hyppig i kuldeperioden rundt månedsskiftet november/desember, så var detbra noen uker, og så nå oppunder jul på fjellet mistet jeg kontakten igjen. Bilen selv sier nå den er off-line i tillegg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gautelap skrev (På 31.12.2021 den 16.11):

Har samme problem. Virker som det er knyttet til temperatur. Opplevde det hyppig i kuldeperioden rundt månedsskiftet november/desember, så var detbra noen uker, og så nå oppunder jul på fjellet mistet jeg kontakten igjen. Bilen selv sier nå den er off-line i tillegg...

 

Ikke sant..og det er jo da man gjerne vil ha oppvarmet bil osv..😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...