-
Nyeste emner
-
Siste Innlegg
-
Kan du si noe om hva du ikke likte? Gammel tråd, men vurderer å oppgradere lydpakke på en enyaq. spørs jo og litt om en er ute etter russebuss-lyd eller om en vil ha mer detaljer++.
-
Av Reparatøren · Skrevet
Har du DSG girkasse, skal det vel og skiftast olje+filter på den kvar 60000km . Og oljeskiftet på motor er vel variabelt, altså at bilen seier ifrå når det trengs. Men uansett er det såpass lenge sidan sist at det nok gjelder i dette tilfellet. -
Av Ny Skodaeier · Skrevet
Har fått varsel om første service etter vi kjøpte bilen i sommer, kjørt 60000 24 mnd. I følge appen bilhold, skal Haldex olje, pollenfilter og bremsevæske skiftes. Totalpris 5285 hos det lokale Skoda-verkstedet hvis dette bestilles i appen. Etter å ha snakket med verkstedet på telefon stemmer visst ikke dette, det skal også utføres oljeskift. Forrige oljeskift ble tatt på 43 000 km, august 2022. Oljeskiftet skal de ha 8000kr for, syns det var høyt. Totalt skal de ha 11 000kr for hele servicen. Noen som har kjennskap til appen bilhold, er den til å stole på? Eller har verkstedet rett? Hva er intervallet på service og oljeskift? -
Av JonasHansen · Skrevet
Hei. Øvre hanskerom spretter opp ved den minste bevegelse. Har demontert nedre hanskerom. Ser det er en vaier som er festet til en fjærbelastet arm. Denne armen drar vaier når en trykker på knappen og skal da åpne luken, og samt holde lukes låst når den er igjen. Men mottaker hake som skal holde luken nede virker litt slakk. Slikt at den ikke klarer og låse luken onklig. Noen som har vært borti dette før? Og har tips? -
Hei Min superb har sluttet å blåse på gulvet. Kommer ikke noe varm eller kald luft der, hverken i auto eller om jeg velger luft ned mot bein. Noen som har vært borti dette tidligere og hvor man eventuelt kan starte feilsøking. Gjelder superb, 2016 mod, 2,0 tdi
-
Hei har en 2017 Octavia med Amundsen og Canton lyd. Nå krangler venstre høytaler og jeg tror den bør byttes. 1. Er det lett å bytte høytaler? Må mye skrus av? Så en video på nett hvor de bare fjernet selve "dekselet" i dørpanelet og ikke hele dørpanelet. Men det tror jeg var en eldre modell. 2. Hvilken høytaler er samme modellen som den nede i døra foran, og hvor kan jeg kjøpe en erstattningshøytaler? Geir
-
Av Reparatøren · Skrevet
Motoroljefilteret sit lavt nede "framfor" motoren.Du må ned med bunnplate for å bytta. Er innsatsfilter, ikkje spin-on. -
Har også fått skiftet ratt tidligere på grunn av travel-assist problemer på min 2021 modell. Problemet forsvant en stund for så å komme tilbake. Var inne på verksted denne uken for skifte av bremser og da fikk jeg beskjed om at det skulle gjøres en oppdatering av kamera bak speilet som skulle fjerne travel-assist problemene for godt. Skoda har funnet ut at disse probemene ligger i kameraet og ikke i rattet som tidligere antatt, så har noen fortsatt disse problemene så hør med forhandler om din bil skal oppdateres.
-
-
Andre nye emner
-
Andre nye innlegg
-
Hei, har ikke tips til hvordan du skal ordne ditt problem, men jeg har også problemer med appen. Får ikke lov til å låse eller låse opp bilen. Dette har virket tidligere. Skikkelig irriterende.
-
Gotta love it ! Min bluetooth tilkobling heter faktisk Iron Maiden 😃
-
Hei, Disse lyktene skal være pottetette har jeg hørt ved tidligere anledninger. Så, eneste man kan gjøre er å skjære rundt lykteglasset og tørke opp innvendig og lime igjen. Men, har også hørt at folk borrer et lite hull, på en IKKE utsatt plass, for å få lufting og drenert ut fukt.
-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå