Gå til innhold
Core2Duo

Core2Duos Superb SportLine 2,0 TSI 220hk DSG MY17


Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Tor2r skrev:

Oh, så spennende da! Bilder er must ja :)

Skal du, som mange andre, "snike" deg bort til forhandler å ta bilder før du får den levert? :D

Jeg får se om tiden rekker til en liten smugtur, det er fristende.. :D

Bilder skal dere selvfølgelig få etterhvert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var jeg som sagt og hentet bilen på torsdag. For en nydelig bil å kjøre! Smilet sitter bredt her! Nå i helga blir det enkelt og greit bare og trykke på alt som er i bilen, og få innstillinger sånn noenlunde finjustert, og det viktigste av alt, selvfølgelig å kjøre seg en god tur!

Og som lovet (og visstnok obligatorisk ;)), så kommer det bilder i løpet av de nærmeste dagene!

(Forresten @Superb lll , ref en annen tråd her inne, det er dobbel eksos på bilen, som vi var sikre på at ikke var. Masse eksos-guffe på begge sider! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil @Core2Duo :D 

Dobbel eksos var jo en positiv overraskelse da, har du de samme synlige eksosendene som 2,0/280hk har i diffuseren, eller er eksosendene på din bil gjemt bak diffuseren som de er på min bil?

Ja alt må jo settes opp slik en vil ha det, og det er jo litt å gå igjennom når en først begynner å trykke litt, men det er jo en av de største gledene ved siden av å kjøre det nye vidunderet da selvfølgelig. Ser frem til å se noen bilder av vidunderet ditt etterhvert også @Core2Duo :)

Håper bilen lever opp til dine forventninger, jeg kjører fremdeles med smilet i behold hver eneste gang jeg bruker bilen, neste uke er den 11mnd  (og snart 23.000km) og har ikke hatt noe tull med den i det hele tatt (og den har heller ikke brukt noe olje). :) 

God helg :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil! Moonwhite kombinert med svarte detaljer er veldig tøft :) Hva er planen ang sommerhjul? Standard original felger? Ble overrasket over dobbel eksos :) Etter å kjørt Superb siden oktober 2015 er jeg svært fornøyd! Så det kommer du garantert til å bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2017 den 9.20, Superb lll skrev:

Dobbel eksos var jo en positiv overraskelse da, har du de samme synlige eksosendene som 2,0/280hk har i diffuseren, eller er eksosendene på din bil gjemt bak diffuseren som de er på min bil?

De er gjemt bak diffuseren. Jeg prøvde å ta bilde, men det ble heller dårlig, da jeg fikk sola rett i kamera. Kan prøve på nytt en av de neste dagene eventuelt. :) Ellers, som lovet, noen bilder av bilen! (Den ble avspylt før kameraet ble dratt fram., det trengtes...;))

16810717_693613917484886_883396276_o_Ink_LI.thumb.jpg.2493a40c044267b07c225528c45e4c4f.jpg16810395_693613904151554_520209344_o_Ink_LI.thumb.jpg.6e1c42ff20641785ca42ced7fc778992.jpg16832908_693613914151553_917741980_o_Ink_LI.thumb.jpg.23044e34e83811f01f6e00d1584c276a.jpg

 

På 18.2.2017 den 12.37, Salcin skrev:

Gratulerer med flott bil! Moonwhite kombinert med svarte detaljer er veldig tøft :) Hva er planen ang sommerhjul? Standard original felger? Ble overrasket over dobbel eksos :) Etter å kjørt Superb siden oktober 2015 er jeg svært fornøyd! Så det kommer du garantert til å bli!

Takk for det! Ja, de svarte detaljene gjør seg veldig godt :) Standard-felger (de som følger med SportLine) er jo de felgene som står på nå. Jeg benyttet disse som vinterhjul istedenfor sommerhjul, også bestilte jeg andre originale Skoda-felger som sommerdekk: Jeg kan selvfølgelig ta bilde av bilen med disse på også, når det er tid for det. Jeg syntes iallefall disse felgene virkelig gjør seg godt på denne bilen! :D 

16788064_10154268263281198_269387338_n.thumb.jpg.d5a5449b6cebe6d2dccf882eb421b606.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat rundet 1000 km nå. :D Og vask, bilen er nok bare blitt avspylt en gang. Er heldig å kjøre på ordentlige vinterveier - hvertfall til og fra jobb, så da blir jo bilen seendes ut fresh og flott, iallefall for en god stund! 

Skal se litt på muligheten på foliering, blir nok ikke med det første men, ha det litt i bakhodet.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, du. Hovedgrunnen til at jeg valgte variabelt bagasjeromsgulv var at jeg i min forrige bil (Octavia III) ikke fikk opp døra på hundeburet uten å måtte bygge opp buret først. Testet på Superb'en nå, og jaggu er bagasjerommet så stort og langt, at jeg får hundeburet såpass langt bak i bagasjerommet at jeg allikevel får opp døra på buret, selv med gulvet nede. Enda en positiv opplevelse og erfaring i ermet! :D

Endret av Core2Duo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Core2Duo skrev:

Se der, du. Hovedgrunnen til at jeg valgte variabelt bagasjeromsgulv var at jeg i min forrige bil (Octavia III) ikke fikk opp døra på hundeburet uten å måtte bygge opp buret først. Testet på Superb'en nå, og jaggu er bagasjerommet så stort og langt, at jeg får hundeburet såpass langt bak i bagasjerommet at jeg allikevel får opp døra på buret, selv med gulvet nede. Enda en positiv opplevelse og erfaring i ermet! :D

Haha nesten litt komisk å lese... da jeg har prestert å gjøre det motsatte! Hadde først variabelt gulv, så hundebur gikk fint.. hadde jo stort sett gulvet oppe, di få gangene jeg har buret i bilen... Men sånn til vanlig så hadde jeg stort sett gulvet nede, slik att poser og sånn kunne "henge" i bagasjerom... så ved ny bil tenkte jeg att det ikke var nødvendig med variabelt gulv... Nå må jeg bygge opp buret for å få opp døra på hundeburet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
53 minutter siden, Core2Duo skrev:

Bilen min har blitt syk :( Verkstedtime på tirsdag!

18338865_10154483536201198_394533941_o.jpg

Hvis du ikke får feilpip hele tiden hørtes det bare deilig ut, jeg hater parkeringssensorer

Hehe ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...