Gå til innhold
Søk i
  • Flere valg...
Finn resultater som...
Finn resultater i...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

idarhr

Musikk via Bluetooth

Anbefalte innlegg

Har nett skaffet meg ein Skoda Superb 2011 stasjonsvogn.

Har ikkje fått satt meg inn i skoda endo, då dette er den første skoda eg nokon gong eiger.

Bilen har skjemen Columbus og støtter musikk avspilling via bluetooth. Men på tidligere biler har artist og navn på sang stått på skjermen.

På skjermen står det bare bluetooth avspilling og ikkje noko meir. skal eg hoppe til neste sang, må dette og gjerast via mobilen, eg får ikkje hoppa vidare med knapper på rattet.

Er det sånn skoda er ? eller kan den evnt. oppdateres ?

Tusen takk for alle svar ^_^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal kunne skifte sang via rattet. Om artist og tittel kommer opp på skjerm er jeg usikker på, kommer litt an på hva slags tlf du har. Skal spre denne på Facebook så ser vi om noen har svar. 

Her er også manualer til Columbus :

http://www.skodaforum.no/topic/5-bruksanvisninger-amundsen-og-columbus-osv/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

Har ein Skoda Superb 2010 mod med Collumbus skjerm. Når eg speler av musikk fra Spotify, får eg IKKJE opp verken Artis eller tittel på sang.

Det står kun Bluetooth - Media Avspilling

Eg kan heller ikkje "spole" til neste sang ved å trykke på skjerm eller på ved å trykke på rattet.

Er det nokon som har samme problem eller veit korleis eg får fikset dette? Er veldig irriterende å ikkje kan veksle sang på rattet eller på skjermen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det kommer an på hvilken Bluetooth versjon du har på din telefon og om den er kompitabel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telefonen er i alle fall ny nok. En software oppdatering kan jo være svaret her, for det skal i utgangspunktet ikke være noe problem.

Hva om du spiller musikk via annet program enn spotify? samme problem da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm! Det har eg ikkje tenkt over. Eg får prøve på det i dag. Eg har i alle fall prøvd med andre typer tlf enn Samsung og.

Har bestilt oppdatering av collumbus på neste service. Er dette kun oppdatering på skjermsystem eller er det ein full oppdatering av heile bil Softwere ?

Kjem tilbake med svar på Bluetooth.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk ikke anelse der :| vil nok tro at bilens software og infotainment system er separat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Eg har prøva å spelt musikk med tlf uten å bruke spotify. Det står fortsatt " Bluetooth - Media"

Eg har bestilt oppdatering av skjerm (svin dyrt 2500kr ), for den skal inn på 60,000km service neste veke. så får håpe det hjelper. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2500 kroner for oppdatering av systemet??? Før du oppdaterer, kunne de i noe om det aktuelle problemet? Hva mer får du egentlig for oppdateringen?

Ikke mulig å laste ned oppdatering via nett og oppdatere selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svar i emnet