Gå til innhold
Sphinx

Skoda Octavia Stv "Bad Road" VS Vanlig


Anbefalte innlegg

Hei! Ny på forumet!

Bestilte meg en ny Octavia 4x4 180 tsi bensin igår,  med "bad road"

Har til imorgen å endre bestillingen hvis jeg skulle ønske det, og begynte brått å lure på hvor stor forskjellen er rent utseendemessig? Jeg er veldig redd for at hele oppsettet gjør utseende veldig unaturlig og "styltete"

 

Har noen bilder av begge deler så jeg kan sammenligne og evt. endre min bestillling før imorgen.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo meget bra ut! 

 

Samme farge som min!

 

Er det med 17' Hawk? Hvor mye måtte du betale for dem?

 

Jeg spurte om andre felger enn standard Alaris 18' , Golus 18' og Denom 17' men fikk beskjed om at dette var veldig kostbart.

 

Og forresten, hvordan synes du den er å kjøre? Virker den "krengende" i svinger f.eks? Eller virker den like "tight" som en vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17’’ Hawk ja. Mener de koster rundt

22-23000,- med piggfridekk.

Var kampanje når jeg bestilte, og da var

16’’ m/vinterdekk inkludert kostnadsfritt.  Betalte et lite mellomlegg for å få 17’’

 

17’’ er vel maks størrelse med

«bad road»...

Endret av OmegaPO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9CF61607-C4BA-4470-BC2B-0711E22F7CEF.jpeg

24 minutter siden, Sphinx skrev:

Den så jo meget bra ut! 

 

Samme farge som min!

 

Er det med 17' Hawk? Hvor mye måtte du betale for dem?

 

Jeg spurte om andre felger enn standard Alaris 18' , Golus 18' og Denom 17' men fikk beskjed om at dette var veldig kostbart.

 

Og forresten, hvordan synes du den er å kjøre? Virker den "krengende" i svinger f.eks? Eller virker den like "tight" som en vanlig?

Veldig ‘’lettkjørt’’ og god på rattet. 

13 minutter siden, Sphinx skrev:

Er 17' max størrelse med bad road? 

 

Rart at jeg får den med 18' Alaris hvis det ikke går?

Prøv å bygg Octavia på nettsiden.

Da forsvinner 18’’ når man velger

‘’bad road’’

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 17" (svarte felger) og svart bil, gjør seg fint med "bad Road" og skvettlapper.

De 1,5cm er uvurderlige i grevling og hare modus, tror jeg allerede har spart understellet for en skikkelig karamell.

Kjøremessig vil du kun merke det når du hopper fra en "vanlig" til "bad Road", ikke etter 15 minutter

Har kjørt min overalt, inklusive Autobahn og humpete fjellveier, savner ikke noe spesielt bortsett fra større bil ?

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom butikken for å prate om problemet med bilselgeren. Han kunne fortelle at det i teorien ikke er noe problem med 18' på en "bad road" utgave, men at Skoda Norge rett og slett ikke lar folk velge det.  Han skulle sjekke opp om det gikk ann å gjøre unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2018 den 19.16, Sphinx skrev:

Var innom butikken for å prate om problemet med bilselgeren. Han kunne fortelle at det i teorien ikke er noe problem med 18' på en "bad road" utgave, men at Skoda Norge rett og slett ikke lar folk velge det.  Han skulle sjekke opp om det gikk ann å gjøre unntak.

Hehe, merkelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...