Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

KRBREV

Exhaust pressure sensor 1 G450 - defekt

Recommended Posts

Jeg har fått feilmelding på min Octavia på "Exhaust pressure sensor 1 - (G450) P0473 - 000 - Signal too high - Intermittent"

Etter litt leting på nett og en telefon til merkeverksted høres det ut til at eksostrykkføleren må skiftes ut. Dette ser ut til å være en grei sak å fikse selv, men jeg sliter med å finne ut nøyaktig hva som er den riktige delen når jeg surfer i nettbutikkene. Noen som har tips?  Det dreier seg om denne saken her: https://fr-rtuning-shop.co.uk/images/source/DPF_Exhaust_Pressure_Sensor_G450_076906051A.jpg

Hvem produserer den originale delen som sitter i Skodaen? Ser Bosch og Hella er merker som ofte dukker opp i utenlandske delebutikker.

Jeg leste på et annet forum at delen må ha en tilpasning etter utskifting som kunne gjøres via VAG-COM.

Er det noen som har erfaring med dette?

Edited by KRBREV

Må sensorer også programmeres nå? Er det ikke bare å blanke feilkode etter bytte som må gjøres? Trodde sensorer var statiske dumme vesener.

Jeg har fått en feilkode på min Skoda Oktavia 1,6 diesel.

P245300 (G384) Er usikker på om det er partikkelfilter eller sensor

Kan noen hjelpe med dette?

Reply to this topic