Gå til innhold
Sjåføren

Diverse deler til Octavia 3 (2015-modell) selges.


Anbefalte innlegg

Jeg har noen deler liggende fra min Octavia 2015. Jeg er usikker på pris, de legger bare i boden og tar opp plass.

Ikke alt er egnet til å sendes, men hvis noen er interessert i noe så gi meg tilbud. Mer info på forespørsel.

Edit 8/4: Solgte produkter merket/ fjernet bilde. 

1. Sorte emblemer med rød bakgrunn. SOLGT!

2. Innsynsgardiner til bakrute og bakre sideruter (stasjonsvogn). Veldig lettmonterte og stopper muligheten for innsyn til bagasjerommet.

3. Luftfilterinnsats, K&N 33-3005, med vaske- og reoljesett. SOLGT!

4. Speilkapper i RS-blue. Satt på bilen fra fabrikk til forhandler, deretter byttet av forhandler.

5. Krom grillramme. Satt på bilen fra fabrikk til forhandler, deretter byttet av forhandler.

6. Gearhendel til DSG/4x4. Ubrukt. SOLGT!

 

DSC_0897.JPG

 

DSC_0898.JPG

DSC_0904.JPG

 

Endret av Sjåføren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg kan tenke meg Luftfilterinnsats og gearhendel, pris?

På 24.2.2020 den 20.04, Sjåføren skrev:

Jeg har noen deler liggende fra min Octavia 2015. Jeg er usikker på pris, de legger bare i boden og tar opp plass.

Ikke alt er egnet til å sendes, men hvis noen er interessert i noe så gi meg tilbud. Mer info på forespørsel. Bilder kommer.

1. Sorte emblemer med rød bakgrunn. Disse er kjøpt på Superskoda og aldri montert. Kan faktisk brukes på alle bilfarger for de som tør å gå litt utenfor.....

2. Innsynsgardiner til bakrute og bakre sideruter. Veldig lettmonterte og stopper muligheten for innsyn til bagasjerommet.

3. Luftfilterinnsats, K&N 33-3005, med vaske- og reoljesett. Lett å montere, erstatter originalfilteret. Dette er et evigvarende filter som du renser selv. Det kalles "sportsfilter", skal visst gi noe effektøkning eller lettpustende motor. Men det er i tilfelle marginalt. Kjørt muligens 20000 km.

4. Speilkapper i RS-blue. Satt på bilen fra fabrikk til forhandler, deretter byttet av forhandler.

5. Krom grillramme. Satt på bilen fra fabrikk til forhandler, deretter byttet av forhandler.

6. Gearhendel til DSG/4x4. Ubrukt, satt på bilen fra fabrikk til forhandler, deretter byttet av forhandler.

DSC_0896.JPG

DSC_0897.JPG

DSC_0905.JPG

DSC_0898.JPG

DSC_0904.JPG

DSC_0900.JPG

Hei,

Luftfilterinnsats og gearspake er jeg interessert i - pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...