Gå til innhold
Terjenaess

Skoda Connect - registrering Superb IV


Anbefalte innlegg

Har en Skoda Superb IV.   Har ikke fått til å opprettet Skoda Connect i bil.  Har opprettet bruker på nett. og lagt inn brukernavn  i bilen. Selger har registrert førerkort mm på bilen i Connect.

Men får ikke til å oppette bruker som hovedbruker i bilen. Forstår at det er nødvendig for å gå videre i registreringsprosessen i bilen ? Noen som har erfaring med dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aktivert Connect appen på min andre Skoda, og det var helt problemfritt begge gangene, helt plankekjøring for å si det enkelt. Så hvorfor det ikke fungerer for deg @Terjenaess er ikke så godt å svare på.

Jeg fant denne her på nettet (om du ikke allerede har sett den selv), men om den vil kunne hjelpe deg videre så lenge du ikke kommer videre i denne prosessen i selve bilen, så blir det vanskeligere.
Dette er jo noe du sikkert gjerne vil ha på plass så fort som mulig (og det forstår jeg godt), men spørsmålet er vel kanskje om du ikke må ta deg en tur til selger etter påske og se om de kan noen noen «triks i ermet», for dette er jo noe de har gjort mange ganger.

Her er linken til infoen jeg fant,

https://docplayer.me/66669064-Skoda-connect-registrering-og-aktivering.html

Når sant skal sies om selve Connect appen, så er vel ikke det den mest stabile appen jeg har vært borti. Den er helt ypperlig når den fungerer, men jeg synes den har hatt litt flere utfordringer og ligget litt mer nede enn hva en burde forvente av et så stort konsern som VAG er. For problemene som har vært har rammet Seat, Audi, VW og Skoda. Mange Audi e-Tron eiere har tydelig vist og skrevet sin missnøye med denne appen når det var på det verste.

Endret av Superb lll
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...