GÃ¥ til innhold
RonnyJ

Senterkopper med Skoda logo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nye sommerfelger i dag 😃 GMP Wonder 18"
Men kunne svært gjerne tenkt å få byttet senterkopper med Skoda logo. Kunne også tenkt meg nye sorte bolter, men usikker på koning på disse.
Noen som har tips? Ser ut til å være ca 65 mm. De jeg har er 56 mm

IMG_1619.jpg

IMG_1620.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Nyeste emner

• Siste Innlegg

• Litt sent dette, men monterte LED bar i dag og søkte litt for Ã¥ finne tips. Ble ikke sÃ¥ klok. Trodde først jeg mÃ¥tte ha CAN bus mating, men viser seg at Yeti 2010 med Bixenon ikke sender signal via OBD port om fjernlys. Styrestrøm kan hentes fra kabel til pin nr. 8 i kontakten til lykta. Blir ikke CAN bus krøll med feilmelding. 
    • Hei, Lyden jeg hører her, er jo startmotoren som bare gÃ¥r og gÃ¥r, det er ikke noe tvil om det. StÃ¥r ogsÃ¥ tydelig at nøkkelbatteri er dÃ¥rlig, har du prøvd Ã¥ bytte det? Man fÃ¥r ofte opp feilmelding med at nøkkelen ikke er tilstede om man har dÃ¥rlig batteri
    • Hei, jeg sliter med det samme. CanM8 klarer heller ikke gi meg gode svar sÃ¥ jeg hÃ¥per noen har ikke har løst dette?
    • Demonter EGR Ventilen som garantert er kokset helt igjen eller ikke lukker helt pÃ¥ grunn av skitt i ventilen. Rens den nøye med egnet rensemiddel (finnes eget rensemiddel til dette) blÃ¥s tørr og monter tilbake. Resett feilkode og alt er sikkert fint. 
    • Hei, Jeg opplever av og til en merkelig lyd ved start av bilen. Det høres nesten ut som at startmotoren ikke slutter Ã¥ gÃ¥ og bilen vibrerer kraftig. Hvis jeg starter/stopper bilen noen ganger forsvinner problemet av seg selv. Noen ganger fÃ¥r jeg opp feilmelding om at nøkkelen ikke er tilstede/har dÃ¥rlig batteri, andre ganger ingen feilmelding. Det er vanskelig Ã¥ beskrive dette problemet sÃ¥ jeg tok en video av det hele forrige gang det skjedde. Jeg har ogsÃ¥ hatt bilen inne hos Møller for feilsøking men de sier det ikke er noe feil med bilen og jeg hadde ikke denne videoen Ã¥ vise de den gangen jeg hadde den inne.  IMG_5054.MOV
    • Panserbeskytter for Octavia '18-20 selges. kr 800,- + eventuell frakt. Vet ikke om/hvordan den passer pÃ¥ andre Ã¥rsmodeller. Iflg Gytis autek der den ble kjøpt sÃ¥ er den for 2018-2020 mod. Vestfold. Se finn anonnse 375529451 🙂
    • Hei alle Skoda brukere.😊 Har en Octavia 2014, hvor bÃ¥de regn og lys sensor har begynt Ã¥ tulle. Har kjørt scanning med Icarsoft CRmax scanner, fÃ¥r da opp følgende feilkode: B136676 "Sensor for regn/lysgjenkjenning - Feil installasjonsplassering."   Feilen(e) opptrer pÃ¥ følgende mÃ¥te: 1. NÃ¥r jeg kjører med fulllys, dimmer lyset ned, bare "enkelte ganger" nÃ¥r jeg møter biler. 2.Lysbryteren gÃ¥r ikke an Ã¥ "skyve forover" for Ã¥ slÃ¥ av full lyset igjen, men mÃ¥ trykkes bakover. 3.Symbolet for "fullt lys" vises ikke i displayet pÃ¥ dashbordet. 4.Regnsensor fungerer ikke/ ikke pÃ¥ normalt vis. NÃ¥r viskerbryter/arm  stÃ¥r i nullstilling nÃ¥r det regner, fÃ¥r jeg ingen reaksjon fra vindusviskerne, men nÃ¥r jeg setter den pÃ¥ intervall visking, ser en enkelte ganger, at hastigheten pÃ¥ vindusviskerne øker, uten at jeg har gjort noe for Ã¥ pÃ¥virke den. Noen som vet hva som kan være feil/eller tror de vet? Alle innspill tas imot med takk! Hilsen Eirik 😊      
    • hei, jeg fikk opp denne feilkoden og da forsto jeg det sÃ¥nn at man bare skal bytte enhet eller sende enheten inn pÃ¥ rep. jeg driver og ser litt pÃ¥ og kjøpe ny(brukt) men vanskelig og finne rett type. pÃ¥ enheten som stÃ¥r i bilen nÃ¥ stÃ¥r det: 1K0 614 517 AB. finnes det noen andre alternativ? eller kan jeg bare bruke en sentral det stÃ¥r det samme pÃ¥. har en sentral liggende som stÃ¥r 1K0 907 379 AB pÃ¥. noen som har forslag til hva jeg skal gjøre? mvh sebastian
    • Hei og takk for svar. ja det er garanti pÃ¥ bilen.
  • Andre nye emner

• Andre nye innlegg

• Opprett ny...