GĂ„ til innhold
Espen

Ladeboks/ladestasjon hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

PĂ„ sikt skal jeg kjĂžpe elbil.

Siden jeg liker Ä sjekke litt rundt pÄ ting i forkant lurer jeg pÄ hva slags ladere hjemme folket har, og hvorfor de har valgt denne ladestasjonen.

Jeg har jo lest at men kan lade opp til 22KW. Er det fordeler/ulemper med det hjemme?

Hvordan fungerer det med app og lading til bestemte tider? Kan man velge hvilken tid den skal vÊre ferdig ladet? Velge tid pÄ dÞgnet nÄr det skal lades?

Siden det er til firmabil sÄ mÄ jeg jo kunne dokumentere hvor mye strÞm jeg har ladet pÄ bilen. Er det noe opplegg for Ä kunne dokumentere dette? Og dersom jeg fÄr besÞk som vil lÄne laderen, kan jeg skille ut de fra det som min firmabil bruker?

Skrevet

Har Easee med Tibber. Smart lading etter strÞmpris og lastbalansering, sÄ den justerer ned lading nÄr steikovn, varme og stÞvsuger gÄr for Ä hindre overbelastning (sikring gÄr). 

Skrevet
14 timer siden, Quattrokid skrev:

Easee

5 timer siden, BensinOctavia skrev:

verve deg

Mange takk for opplysninger.

Det er ikke et tema for meg Ă„ bytte strĂžmleverandĂžr da min strĂžmleverandĂžr sponser sportsklubben som ungene mine er i.

Jeg skjÞnner at dette mÄ jeg lese mer om. Kanskje kan jeg beholde min strÞmleverandÞr og likevel bruke Tibber (det er i hvert fall fÞrsteinntrykket mitt her)

Skrevet
44 minutter siden, Quattrokid skrev:

Du kan ikke bruke Tibber og en annen strĂžmleverandĂžr

Ok, men har Easee kanskje en egen app?

Er Easee veldig ny? jeg kan ikke se noe sted at den er med pÄ noen tester...?

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...