GĂ„ til innhold
Ragnar ØdegÄrd

Skoda Yeti 2010 mod. (bakluke)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakluka pÄ min Yeti sluttet og fungere. Bruker den mye og lurer derfor pÄ om det kan vÊre kabelbrudd fra bil til luke. For det er vel ingen releer etc. til luka? Har virket helt til jeg hadde pÄ et sykkelstativ (da peip jo ryggesens.hele tiden nÄr den sto i revers) da jeg tok det av fikk jeg ikke opp luka. FÄr den opp via det lille hullet innenfra men....Hvis det er kabelbrudd er det de pÄ hÞyre side eller venstre side som kabelen til dÞrÄpner luke sitter

Ragnar

Skrevet

Sjekk hÄndtaket som du benytter deg av for Ä Äpne bakluka, disse kan takke for seg og da mÄ de skiftes ut.

• 1 mĂ„ned senere...
Skrevet

NÄ fungerer den igjen. Egentlig tok jeg ut alt nÄr jeg vasket og stÞvsugde bak, rettet litt pÄ "lÞse"kabler i dÞra ogsÄ det samme med de som gÄr  til bakluka. Kan vÊre at det var dÄrlig kontakt i en kabel eller at den lÄ i klem. Hadde det samme problem pÄ V 70 der jeg til slutt byttet hele kableharven som gikk til bakluka, Vel, den virker iallefall igjen nÄ og det er jo bra. Ragnar

Skrevet

AltsÄ du skrudde lÞs deksler pÄ bakdÞren og rettet pÄ de ledningene som lÄ der? Eller skrudde du lÞst noe i bakluke/bagasjerom? 

Skrevet

Bare "rettet" litt pÄ kablene pÄ begge sider ved hengslene pÄ bakluka. Kanskje jeg var heldig men luka fungerer iallefall etter og ha vÊrt kun mulig og Äpnet innenfra gjennom det lille hullet i luka med skrutrekker

.

• 1 Ă„r senere...

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...