Gå til innhold
CTang

Flekker på skjerm


Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt en kodiaq 2018 modell i dag. På skjermen kan vi se at det er flekker etter det som ser ut som en spray. Går ikke vekk og virker ikke som det er beskyttelsesfilm som har «bobblet» seg. Prøvd å vaske og brukt mikrofiberklut, men går ikke vekk. Flere som har opplevd dette, evt vet hvordan vi skal få skjermen pen igjen? Legger ved bilder.

271EE815-8376-47D0-98D9-2CEC1158A7DA.jpeg

7F9D209F-3737-4113-B08A-3794DBAB81D5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har kjøpt bil av en forhandler så ville jeg tatt turen tilbake til dem og bedt dem fikse dette for deg.
Det samme gjelder jo forsåvidt om du har handlet bilen privat, men da er det kanskje litt mer som må til for at det skal kunne ordnes, uten at jeg er sikker på det selvfølgelig.

Uten at jeg har sett dette med egne øyne, så ser det nesten ut som skjermen er vasket/renset med noe den ikke har tålt.
Jeg har en MacBook Pro med Retina skjerm som jeg rengjorde med en serviett som som kona vasker sine briller med, altså en type våtserviett som heter brillevask. Den inneholder tydeligvis noe sprit som har gitt varige merker i min Mac sin skjerm.
Jeg gjentar at jeg ikke vet noe om det er det som er på skjermen i din bil, men ut i fra hva jeg ser av bildene du har lagt ved, så ser det relativt likt ut.

Håper det ordner seg for deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...