-
Nyeste emner
-
Siste Innlegg
-
Av Stardustsilver · Skrevet
Se om du finner løsningen her : -
Av Christian DJ · Skrevet
Etter å ha kjørt og skrudd på eldre Audier i mange år nå, fant jeg endelig en Skoda jeg har hatt lyst på. Vet jo at vi bor i ett land hvor alle skal ha stasjonvogner, men jeg liker sedaner mye bedre så da ble det det 2016 L&K 280 4x4 Planene videre for denne nå: Få på KW V3 coilovers så det blir litt bedre høyde på den. (Ligger klare) Handlet inn 21" E-Tron Hjul som skal kles med 245/30r21 (venter på dekk) Videre blir det i første om gang Steg 1 tune fra APR Godkjent i vognkort. Så baller det vel på seg enda mer etter dett 🤣 -
Jeg har nå utallige ganger uten hell, forsøkt å oppdatere mitt kart. Jeg har en skoda octavia 2015 modell. Jeg fikk link til fil jeg skulle laste ned. Gjorde det, pakket deretter ut og legger alle filene over på sd kortet. Da får jeg feilmelding i bilen, legg inn ett medium med gyldig navigasjonsdata. Hva er det jeg gjør feil? Hvilke filer skal legges over? Det er ikke alltid at alle filene vil overføres til sd kortet heller, får da en feilmelding på pc: feil 0x8007045d Noen som kan hjelpe meg?
-
Fant det nå. Sjekk under gulvbelegget i bagasjerommet ditt.
-
Av Kurt skjold · Skrevet
😂😂😂 ja helt sant, vi måtte ta hovedservice på bilen nå i juni og Skoda Kokstad skulle ha 14000 for girolje og noen annen olje osv jeg ringte NAF Bergen og fikk samme service for 9950 ved at jeg meldte meg inn i NAF . Jeg bor dessverre utenfor Bergen vest. -
Ja, jeg kjenner til det. Er fader ikke billig å reparere disse bilene heller og jeg synes feilene bare rauser på etterhvert. Og Møller er latterlig dyre å bruke også. Har faktisk tatt alle oljeskift selv etter at garantien på min 2015 Octavia gikk ut. Ihvertfall så lenge Møller skal ha uhyrlige 3500,- ish for et enkelt oljeskift, som jeg synes er latterlig dyrt i mine øyne. Om du bor i Vestfold så kan jeg hjelpe deg å sjekke med min OBD2 leser. Bare å sende PM.
-
Av Kurt skjold · Skrevet
Hei, dessverre har jeg ikke tilgang til det. Jeg pleier bare å bestille time og betale. Men siden det mest sannsynlig er en eller begge demperne og det går Ann å skifte de selv. Så bruker jeg ikke så mye penger på det . Har googlet litt og funnet noen sider fra Sverige og Tyskland men venter på svar om det er de rette. Men jeg skal gå innom en Skoda forhandler å få de til å ta en diagnose på bilen. Og et annet spm jeg har blindsone sensor og den står som aktiv i innstillinger i display. Men den gir ingen signal når noen er i min bilndsone , bare baler på seg nå som garanti er gått ut. -
Du har ikke tilfeldigvis tilgang til en slik OBD2 plugg du kan koble til og sjekke loggen på bilen? Tipper det står der hvilken side som feiler, eller om det kanskje er begge.
-
Av Kurt skjold · Skrevet
Hei, nei usikker på om det er venter eller høyre. For bakluken har stoppet helt og bare pipper når man prøver å åpne den.
-
-
Andre nye emner
-
Andre nye innlegg
-
Gotta love it ! Min bluetooth tilkobling heter faktisk Iron Maiden 😃
-
Hei, Disse lyktene skal være pottetette har jeg hørt ved tidligere anledninger. Så, eneste man kan gjøre er å skjære rundt lykteglasset og tørke opp innvendig og lime igjen. Men, har også hørt at folk borrer et lite hull, på en IKKE utsatt plass, for å få lufting og drenert ut fukt.
-
Noen som har erfaring med dette? Det er skikkelig mye fukt i denne, masse store dråper som har vært der i flere dager (har regnet kontinuerlig her siste to uker). Høyrelykta er fin, litt dugg som kommer og går. Jeg har oppdaget en ørliten sprekk nede i glasset/plasten, men vet ikke om dette har noe å si - se bilde. Ellers så ser det ut til at regnvann renner ned på siden av panseret og havner oppå lyktene, for deretter å renne bak på lykta og mot en pakning i et deksel - se bilde. Jeg har ikke fått inspisert denne pakningen. Tenkte å vente til det ble sol igjen og få tørket lykta først. Noen som vet om det er noen form for ventilasjonshull i disse lyktene som kanskje kan ha blitt tett?
-