Gå til innhold
jonasbjo

vindusspyler bak treffer ikke ruta


Anbefalte innlegg

Eg skifta hjelpebremselyset bak(over bakruta) da det hadde slutta å fungere. Etter at eg skifta den så la eg merke til at når eg skulle spyle bakruta så traff ikkje strålen ruta, men gjekk rett i bakken. Eg reklamerte på bremselyset og kjøpte eit nytt. Samme resultat. Det virker som vinkelen på dysa som går gjennom lyset er feil. Eg klarer ikkje å sjå at det går an å justere den heller. Det er eit spor som den skal inni, så det går kun ein veg. Og den "klikker" på plass, og lar seg ikkje rotere. Nokon som har vore borti dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonasbjo skrev (På 12/27/2021 den 18.08):

Eg skifta hjelpebremselyset bak(over bakruta) da det hadde slutta å fungere. Etter at eg skifta den så la eg merke til at når eg skulle spyle bakruta så traff ikkje strålen ruta, men gjekk rett i bakken. Eg reklamerte på bremselyset og kjøpte eit nytt. Samme resultat. Det virker som vinkelen på dysa som går gjennom lyset er feil. Eg klarer ikkje å sjå at det går an å justere den heller. Det er eit spor som den skal inni, så det går kun ein veg. Og den "klikker" på plass, og lar seg ikkje rotere. Nokon som har vore borti dette? 

Dette høres veldig rart ut.

Eneste jeg kan tenke meg, er at du har fått feil bremselys. Kan ikke si at jeg har hørt eller lest om dette før. Beklager så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius skrev (På 29.12.2021 den 16.21):

Dette høres veldig rart ut.

Eneste jeg kan tenke meg, er at du har fått feil bremselys. Kan ikke si at jeg har hørt eller lest om dette før. Beklager så mye.

Det andre bremselyset eg kjøpte var eit anna merke, men det hjalp ikkje. Så det er rart. Skal prøve med ei ny dyse og sjå om det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...