Gå til innhold
Citigomannen

Vannlekkasje foran


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg vet ikke om jeg har et godt svar til deg @Citigomannen, men det virker veldig rart at det skal fosse inn vann på passasjersiden. I alle fall bokstavlig. Og merkelig hvis det plutselig har begynt... Det var nesten slik at man kunne mistenke at det har rustet hull mot hjulbrønnen foran 🤨.

Mulig at et tett dren kan føre til opphopning av vann og etterhvert oversvømmelse inn i kupeen, men da må det stå vann, f.eks foran torpedoveggen der som ventilasjonsinntaket er. Dren fra dette området mener jeg kommer ut mellom framskjermene og innerskjermene og er muligens ikke direkte synlig ved første øyekast. 

Nå nevner du ikke om hvor gammel bilen er og kjørelengde, og heller ikke om det er bensin eller elektrisk. Hvis det er bensinmotor, kan det da være kjølevæske du har fått inni fotbrønnen? Har du sjekket om det er vått under dashbordet eller bak hanskerommet? Det er vel der varmeregisteret ligger. Kjølevæske vil i tilfelle avgi  en spesiell lukt inni bilen. Sjekk kjølevæskenivået!

Jeg har også hørt om frontvindu som har lekket (da sikkert i pakning mot karroseriet i nedre kant eller på sidene ned mot hjørnet).

Lykke til i jakta, og sjekk gjerne info andre steder. Vannets veier er ikke så lett å finne.

Endret av Sjåføren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...