Gå til innhold
Tor2r

Octavia vRS facelift 2017


Anbefalte innlegg

Kom også litt info på Skoda Norge sin fb side ang Ovtavia RS:

"Sjekk ut de rykende ferske bildene av nye ŠKODA OCTAVIA RS! ??

Du får den med to ulike motoralternativer: 2,0 TDI diesel med 184 hestekrefter og en 2,0 TSI bensin med 230 hestekrefter.

Vi regner med å ha priser klare og åpne for bestilling i løpet av januar. ?"

Fortsatt etter hva jeg har lest ser det ut til att dem skuffer med å ikke putte noe 4x4 på TSi motoren! Sikker på dette hadde gjort modellen langt mer attraktiv dersom dette hadde vært ett alternativ!

Samtidig må jeg si jeg synes vRS'en har fått ett godt løft på fangeren og grillen! Men desverre som omtales i alle medier jeg leser om den så ødelegger frontlyktene hele bilen!!! De er så ille att jeg aldri kunne vurdert denne bilen selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye faceliften synes jeg av en eller annen grunn at den passer mye bedre på vRS utgaven, enn hva den gjør på Scout. Jeg vet ikke hva det kommer av, mulig det er at den blir for «høy» i fronten og lysa ikke passer så godt til den looken........?

Uansett så hadde jeg mer sett frem mot Mai/Juni 2017 om jeg skulle hatt en Octavia vRS, for da blir det mulig å bestille den nye 245hk utgaven, den blir da levert som en 2018 modell, dette er info fra et skriv en selger viste meg i ca midten av November - 2016. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...