Gå til innhold
OPV

3 x barnestoler i Superb 2017 mod.


Anbefalte innlegg

Jeg tror det blir trangt! Vet ikke om noen har fått det til, men da tror jeg nok det blir uaktuelt å bruke isofix festene.. Har nå 2 stoler, ett BeSafe Izicombi x3 bakovervendt, og en Cybex Solution x2-fix, og mellom disse er det absolutt ikke plass for noe ekstra sete! Men hva som er mulig dersom man ikke bruker isofix, det vet jeg faktisk ikke! Annet at jeg tror det skal mye til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvekjørte en Superb i går nettopp med tanke på noe av dette. Vi ønsker å finne ut om det gikk fint med en barnestol på hver side (Cybex sirona og Cybex solution M fix) og en voksen i midten bak. Det gikk ikke. Det er mulig Cybex setene er litt store og at det ville gått med mindre seter, men vi var ganske langt unna å få plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette styres jo i stor grad av hvor isofixfestene sitter, mer enn hvor brei den er. Nå er vel heller ikke Superben så utrolig brei, men derimot lang. Vi har Cybex sirona, og det er jo "god" avstand til døra, som i dette hensyn blir "dødplass". Vi har sitti to voksne ved siden av det setet, men det blir trangt i bredden altså. 3 barneseter passer jo best i en bil som har 3 seter bak, ikke 2 + midten som de feste stv. har nå i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...