Gå til innhold
Espen

Canton anlegg i Kodiaq

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min Superb har jeg Cantonanlegg og er superfornøyd. Så jeg bestilte det i min nye Kodiaq også. 

Hva er opplevelsene deres med dette anlegget i Kodiaq?

Er det mye forskjell?

Blir det skikkelig godlyd med en klar bass?

Skrevet

Da har du noe positivt i vente @Espen, for Canton anlegget i Kodiaq er minst like bra som det er i Superb, om ikke enda bedre slik jeg har lest at enkelte beskriver dette som har erfaring med dette fra begge bilene. :) 

• Lik 1
Skrevet

Det er godt å høre, @Superb lll, for her har jeg hørt litt delte meninger.

Jeg prøver å innbille meg at de som har negativ erfaring bare har hørt "nybil" versjonen, gjerne den demobilen i butikken, og ikke den "innkjørte" versjonen som har spilt godt over 100 timer.

Jeg har ca 3-4 timer i bil hver dag og vil gjerne har skikkelig lyd. Musikk er viktig.

• Lik 1
Skrevet

Ja anlegget må spilles inn får en kan si og mene for mye om det, og det samme gjelder selvfølgelig at en får justert det riktig for ønsket lydkvalitet/fylde. 

Jeg har i hvert fall merket at Superb sitt Canton anlegg ligger veldig langt foran Octavia sitt, men det har færre høytalere, et mindre lasterom og lavere effekt. Canton anleggene i Kodiaq og Superb er jo også av en nyere produksjon enn det som sitter i Octavia, og det er faktisk mer hørbart enn hva en skulle trodd........

Canton i Octavia er bra, men det er bare det at det i Superb/Kodiaq er enda bedre, og en sammenligner jo gjerne med det en har erfaring med fra før av....... :) 

• Lik 1
Skrevet

Canton i Octavia er ikke noe særlig tess, faktisk vil jeg kalle det direkte dårlig. Derimot i Kodiaq ble jeg latterlig imponert, bassen er så drøy at det er bare i korte perioder jeg skrur opp. Det minner meg veldig om Bose i Audi. Og bilen har rullet bare 80 mil så det er ikke «spillet inn» enda. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...