GĂ„ til innhold
Reidemarn

Sliter med minne


 Del

Anbefalte innlegg

Hei😊 jeg sliter med at sete posisjon gĂ„r tilbake til min stilling nĂ„r fruen setter seg innđŸ€” Ă„ kan jeg sette opp nĂžkler til de forskjellige brukarne?
Gjelder skoda superb 2018 mod

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Litt avhengig av hvilken utstyrsutgave av Superb du har, men det finnes i hvert fall 2 forskjellige mÄter Ä gjÞre dette pÄ. Begge er godt beskrevet i instruksjonsboka.

  • Om din Superb har muligheten for personlig tilpasning, her lager du forskjellige brukere til forskjellige nĂžkler, se side 55 og 56.
  • Om du ikke har denne funksjonen, sĂ„ stĂ„r det om seter og lagring til forskjellige nĂžkler fra side 82. 

Disse sidetallene er om du benytter deg av den nedlastbare instruksjonsboka pÄ nettet.

https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/no/Superb_3V/11-2018/Manual/Superb/B8_Superb_OwnersManual.pdf?_ga=2.79975700.2033154634.1564430802-3d1ff89e-0d3a-46f1-b791-25b311786744

 

Eller sÄ er det pÄ sidene,

  • Personlig tilpasning stĂ„r pĂ„ sidene 53 og 54 i den medfĂžlgende papirutgaven av instruksjonsboka.
  • Ellers sĂ„ er det fra side 79 en omfattende insktruksjon om seter, justeringer og lagring til nĂžkler
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...