Gå til innhold
Reidemarn

Sliter med minne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊 jeg sliter med at sete posisjon går tilbake til min stilling når fruen setter seg inn🤔 å kan jeg sette opp nøkler til de forskjellige brukarne?
Gjelder skoda superb 2018 mod

Skrevet

Litt avhengig av hvilken utstyrsutgave av Superb du har, men det finnes i hvert fall 2 forskjellige måter å gjøre dette på. Begge er godt beskrevet i instruksjonsboka.

• Om din Superb har muligheten for personlig tilpasning, her lager du forskjellige brukere til forskjellige nøkler, se side 55 og 56.
  • Om du ikke har denne funksjonen, så står det om seter og lagring til forskjellige nøkler fra side 82

Disse sidetallene er om du benytter deg av den nedlastbare instruksjonsboka på nettet.

https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/no/Superb_3V/11-2018/Manual/Superb/B8_Superb_OwnersManual.pdf?_ga=2.79975700.2033154634.1564430802-3d1ff89e-0d3a-46f1-b791-25b311786744

Eller så er det på sidene,

• Personlig tilpasning står på sidene 53 og 54 i den medfølgende papirutgaven av instruksjonsboka.
  • Ellers så er det fra side 79 en omfattende insktruksjon om seter, justeringer og lagring til nøkler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...