Gå til innhold
njsandvi@online.no

Info om utstyrsnivå


Anbefalte innlegg

1 time siden, njsandvi@online.no skrev:

Hei. Er det råd finne ut av hvor mye utstyr som er på bilen noen plass? tenker da på originalt utstyr slik som Assistenter ol ???

Om du har en nyere VAG bil, så følger det selvfølgelig ikke servicehefte med på bilen, da det er digitalt :)

men, jeg lurer litt på om du har en klistrelapp i bagasjerombrønnen som gir deg samme koder.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er en 16 modell, så servicehefte er der, men vart ikke så mye klokere. Kommer ikke frem hvilken assistenter som er på bilen. Vet sikkert at det er adaptive lys og cruise kontroll. Er nevnt lane assist og trøtthetsvarsler og skiltleser, men det er nok ikke hos meg. Må kanskje være flere kameraer ved speilet da?? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, njsandvi@online.no skrev:

Joda, er en 16 modell, så servicehefte er der, men vart ikke så mye klokere. Kommer ikke frem hvilken assistenter som er på bilen. Vet sikkert at det er adaptive lys og cruise kontroll. Er nevnt lane assist og trøtthetsvarsler og skiltleser, men det er nok ikke hos meg. Må kanskje være flere kameraer ved speilet da?? 

 

Hei,

Lane assist ligger i speilfoten i frontvinduet. Skal kunne skrues av og på i MAXI DOT skjermen din. Trøtthetsvarsler kan du verken skru på eller av såvidt jeg vet.
Den vil du kun merke om du har litt ukonsentrert kjøring/vingling over lengere tid, da kommer det opp i MAXI DOT skjermen, at du bør ta en pause :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...