Gå til innhold
Denne tråden
The_chrz

Amundsen skifter kanaler selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

har noen her vært borti at kanslene switcher av seg selv?

Det har skjedd oss i det siste, og den switcher plutselig fra DAB til FM. Ganske irriterende!

Håper noen kan hjelpe!

Har forresten en Octavia 1,4

Skrevet
  The_chrz skrev (På 15.3.2021 den 11.16):

Heisann!

har noen her vært borti at kanslene switcher av seg selv?

Det har skjedd oss i det siste, og den switcher plutselig fra DAB til FM. Ganske irriterende!

Håper noen kan hjelpe!

Har forresten en Octavia 1,4

Ekspander  

Hei,

Hva slags årsmodell har du? Kan det være noe så enkelt som en innstilling, som gjør at ved dårlig mottaker forhold, så bytter den over til FM? Bytter den til andre DAB kanaler også? Eller kun mellom dab og FM? 

Marius

Skrevet
  Marius skrev (På 15.3.2021 den 12.37):

Hei,

Hva slags årsmodell har du? Kan det være noe så enkelt som en innstilling, som gjør at ved dårlig mottaker forhold, så bytter den over til FM? Bytter den til andre DAB kanaler også? Eller kun mellom dab og FM? 

Marius

Ekspander  

Hei!

Jeg har en 2015 mod, og den bytter mellom andre DAB kanaler og, og noen ganger mellom DAB og FM

Skrevet
  The_chrz skrev (På 15.3.2021 den 13.10):

Hei!

Jeg har en 2015 mod, og den bytter mellom andre DAB kanaler og, og noen ganger mellom DAB og FM

Ekspander  

Virker som at den er satt opp til et slags "autosøk", for å lete etter den kanalen som har best signal uten at den nødvendigvis finner riktig.

Har du sett i instruksjonsboka?

Skrevet
  Biturbo skrev (På 15.3.2021 den 13.55):

Virker som at den er satt opp til et slags "autosøk", for å lete etter den kanalen som har best signal uten at den nødvendigvis finner riktig.

Har du sett i instruksjonsboka?

Ekspander  

Nei men det skal jeg gjøre!

Skrevet
  The_chrz skrev (På 15.3.2021 den 13.56):

Nei men det skal jeg gjøre!

Ekspander  

Så bra 😄

Har brukt å se litt selv i instruksjonsboka dersom det skjer noe utenom det vanlige, og spesielt med infotainment systemet. Er masse her som er forklart f.eks om det er aktivert forskjellige funksjoner og så videre.

Skrevet
  Biturbo skrev (På 15.3.2021 den 13.59):

Så bra 😄

Har brukt å se litt selv i instruksjonsboka dersom det skjer noe utenom det vanlige, og spesielt med infotainment systemet. Er masse her som er forklart f.eks om det er aktivert forskjellige funksjoner og så videre.

Ekspander  

Ja skal jeg være ærlig har jeg aldri vært flink på å sjekke boka 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...