Gå til innhold
Borgenviking

Oles 2017 Octavia 1.8 TSI.


Anbefalte innlegg

Etter 12 år med Ford Mondeo var det på tide med noe nytt. Valget falt på en velholdt og flott Octavia som aldri har vært i børstevask og som har blitt polert regelmessig.

Service har også selvfølgelig blitt gjort slik det skal. 

Flott motor, 1.8 TSI med pipercross innsatsfilter. Planer videre er chromedelete og noe mørkere baklykter pluss refleksene under. 

Utrolig fornøyd med utstyrsnivå og kjørecomfort! Senket 15mm fra fabrikk med adaptivt understell, sportsratt og KESSY for å nevne noe. 🙂

Screenshot_20210610-221620.jpg

Screenshot_20210610-221614.jpg

Screenshot_20210610-221547.jpg

Screenshot_20210610-221526.jpg

Screenshot_20210610-221510.jpg

Screenshot_20210610-221455.jpg

Screenshot_20210610-221811.jpg

Endret av Borgenviking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Nydelig bil, med den rette motoren!  Og i en nydelig farge. Jeg hadde en tilsvarende, men med 4x4. Angrer litt på at jeg byttet den inn, for jeg likte egentlig alt ved bilen. Hadde stylet den diskret, men passende med detaljer: sort frontspoiler, sort grillramme, sorte speilkapper, RS hekkspoiler over bakvindu, vindavvisere, sorte felger med blanke kontraststriper + noen små røde designelementer her og der. Små justeringer jeg synes gjorde seg utrolig godt til den flotte blåfargen. Profesjonelt detailet og lidenskapelig håndvasket etter alle kunstens regler hele tiden. Ligger noen bilder i prosjekttråden min hvis du vil se.

En ting jeg lurte på: senket og adaptivt understell? Originalt på Octavia?

Endret av Sjåføren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå inn og titte! Jeg spurte tidligere eier om det samme, og det viser seg at den er senket 15mm fra fabrikk. Skjønner ikke at jeg har kjøpt Skoda før, virker som det er pålitelige og driftsikre biler. Elsker fargen. Har alltid hatt biler med farge, liker det. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...