GĂ„ til innhold
Audun84

Skoda connect med Enyaq

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan sjÄ hvor bilen befinner seg pÄ appen ? 

Samt fÄr jeg ikke opp valg om Ä sette pÄ lys eller tute med hornet som det vist skal gÄ an. 

Skrevet

NÄ har jeg riktignok en Superb, men for at jeg skulle fÄ tilgang til det dere nevner her i Connect appen, sÄ mÄtte jeg ta turen innom forhandler for at de mÄtte gi tilgang til dette, da fungerte det etterpÄ. Men hvorfor de ikke klargjÞr dette sammen med utlevering av ny bil forstÄr jeg ikke, for jeg har mÄttet gjÞre det med to biler sÄlangt. 

Vet ikke om det er Ă„rsaken til at det ikke fungerer hos dere, men det kan jo vĂŠre verdt ett forsĂžk om forhandler ikke er for langt unna dere.

• Lik 1
Skrevet

PÄ min Kodiaq mÄtte jeg lÄse opp og registrere meg pÄ nett.

https://shop.skoda-connect.com/articleOverview

Dette gjÞres for ett Är av gangen. NÄr jeg nÄ skulle bruke parkeringsvarmeren for fÞrste gang denne sesongen sÄ virket det ikke. Da hadde abonnementet gÄtt ut, og jeg mÄtte pÄ nett for Ä fornye for ett Är til. Dette koster penger for meg nÄ, men fÞrste Äret var dette gratis.

Kanskje du kan prĂžve linken, @Audun84, og se om det hjelper noe som helst...?

Jeg mÄtte trykke pÄ en liten link under navnet pÄ bilen som heter "Lisenser" (veldig liten og svak skrift) for Ä komme inn og kjÞpe pakken med oppvarming av bil.

• 7 mĂ„neder senere...

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...