-
Nyeste emner
-
Siste Innlegg
-
Hva kan den gjøre, bortsett fra å lese og slette feilkoder? Skal brukes på en 2014 Octavia, så om noen har noen eksempler på hva den gjøre, setter jeg pris på det
-
Hei, Vil anbefale obdeleven. Denne kan gjøre mye mer enn å bare lese feilkoder. https://obdeleven.com/
-
Hei Noen som har tips til en ok feilkodeleser og app til Android?
-
Av Skodamannen · Skrevet
Startet bilen en dag og skulle slå på bluthooth. Men da jeg så på radioen var det ikke et valg. Så jeg prøvde å trykke på radio knappen den funket heller ikke. Eneste knappen som funker er av og på knappen -
Av Sonic_Gh0st · Skrevet
Fant ut at det blei mye arbeid og få det til så kjøpte heller ny bil😅 ble en 2016 superb med CarPlay😂 -
La inn bestilling av ny bil i Februar 2022. Etter mye fram og tilbake, falt valget på den nye 2022 Kodiaq'en. Det ble altså en Kodiaq Sportline 2.0 TDI 200hk DSG 4x4 i Black Magic Perle, med 20" Vega Antrachite sommerfelger og 18" vinterfelger. Ekstrautstyr: - Personalisering m/ 3 nøkler for DMS - El.seter foran - Adaptivt understell - Panorama soltak - Transportpakke - Vinterpakke - Barnepakke - Area view - Plassbesparende reservehjul - Sun-set med støydemping - Phonebox - Canton lydsystem Det ble altså alt av ekstrautstyr som var mulig - foruten sovepakke. Når jeg skrev kontrakt var det estimert levering uke 50-52. Siste fra info jeg fikk fra forhandler (4-5 uker siden) var at det gjaldt ennå. Jeg håper jo det er tilfelle, men mistenker vel det kan bli senere. Noen mener nok det er galskap kjøpe diesel i 2022, men vi fant rett og slett ikke noe som passet oss og vårt bruk innen EL-biler (rekkevidde vinterstid, trekke campingvogn, stor plass etc). Så da gikk vi like greit all-in på denne. Vi gleder oss veldig, håper bare ikke det tar altfor lang tid få den levert! Bildet under er av ca tilsvarende bil.
-
Hei! Endte selv opp med 22.3 i går til morran. Ikke noen utfordringer der 😀
-
Av Stardustsilver · Skrevet
Bilen fungerer nå fint med oppdateringer online fortløpende, har nå hatt 3 oppdateringer på navigasjonen uten å måte gjøre noe som helst. Er nå på ver 22.3. -
Har en 2012 Yeti 2,0 140 HK 4WD. Den har en ulyd fra drivverket som kommer mellom 35 og 45 km. uansett om bilen er var eller kald. Det er en slag dooning, har ikke bedre forklaring. Virker som den følger turtallet i lav hastighet. Forsvinner helt etter ca 45 km/t. Er det noen som har en idee om hva dette kan være. Det er ikke noen feilkoder på bilen, fra drivverk eller motor.
-
-
Andre nye emner
-
Andre nye innlegg
-
Ja, det er virkelig ikke et dårlig prosjekt. Vi gjorde en anmeldelse på MINA på cryptodaily.no, da de lanserte et forhåndssalg av tokens for coinbase, var det mulig å få en tildeling til en veldig god pris! Jeg var heldig som kjøpte AAVE og fikk med meg hele trenden med p2a-tokens, veldig fornøyd med den!
-
Jeg liker å investere i altcoins på forhåndssalgsstadiet. Den siste slike investeringen var MINA, jeg beholder den fortsatt og selger den ikke, jeg anser den som en veldig lovende mynt.
-
Hei til alle Skoda-elskere!) Investerer noen av dere i kryptovalutaer, eller kanskje dere klarte å kjøpe en dyr NFT og er nå millionær?) Generelt, del alt du vil om dette emnet, det vil være interessant å lese!
-