-
Nyeste emner
-
Siste Innlegg
-
Har en 2014 superb med colombus dvd kart oppdatering.Har kjøpt ny dvd med siste oppdatering på men spilleren vil ikke lese. ER det noen som har noen gode råd.
-
Av Superb lll · Skrevet
Ok, greit å vite hva det var @Marius 😊 -
Ta kontakt med forhandler som du sier, be om oppdatering til siste software på enheten din. Så ser du hva som skjer. Jeg har en Samsung S21. hatt et par år nå. Opplever ikke disse problemene som du gjør. Det er da med en Superb -21 L&K modell d.v.s med hovedenhet Columbus. Ser ut som du har Amundsen, når jeg ser på bildene dine. Usikker på om det har noen betydning. @Superb lll Nederste linjen på bildet hans, er bare en ny meny, som viser om det er noen oppdateringer eller ikke. Jeg har aldri funnet noe der. verken på Octaviaen jeg hadde eller Superb'en jeg har nå...
-
Av Superb lll · Skrevet
Tror det er det enkleste du kan gjøre nå @Holm, så sant du ikke bytter tlf.plattform da 😉 Neida, håper det løser seg for dere, det er kjedelig når slik ting oppstår. For det virker jo som bilen ikke takler den siste android oppdateringen. Lykke til 👍🙂 -
Hei, Der trykker du for å komme videre for å kunne se lm du kan oppdatere. Ligger ikke tilgjengelig noen oppdatering. Har i dag prøvekjørt en BMW x5 2021 mod. Koblet mobilen opp på lik måte med AndroidAuto og da datt ikke mobilen ut en gang løpet av flere timer og flere samtaler i bilen. Tror det er en mismatch eller feil med siste oppdatering i bilen eller at programvaren i bilen nå ikke takler den nyeste android oppdateringen. Fant et forum i England tror jeg det var og der var det flere som opplevde det samme problemet med tilsvarende telefoner. Tenker jeg tar kontakt med Møller Bil Forus på tirsdag og forklarer problemet og ber om at programvaren slettes og installeres på nytt. Håper det kan løse problemet🤞
-
Av Superb lll · Skrevet
Jeg har ikke flere forslag eller kunnskap om dette @Marius, men den nederste linja på det siste bildet @Holm la inn her. Betyr det at det skal oppdateres? Synes at den ordlyden betyr det, men det er kun et spørsmål -
Av Superb lll · Skrevet
Nei det er ikke mange av bilene jeg har eid i senere tid som har «brukt» olje, et lite «forbruk» er jo naturlig, men å måtte fylle på en hel liter etter ca 16000km synes jeg er mye på en moderne motor. Kan jo hende at det «normaliserer» seg, og ikke vet jeg hva oljenivået var når bilen var ny heller, så her må en jo bare fortsette å følge med. Kjølevæske har jeg faktisk etterfylt på samtlige tre Superber jeg har hatt (2016, 2019 og 2022), men det er kun noe jeg har måttet gjøre en gang, så muligens det kan ha vært noe luft i systemet som har kommet ut i ekspansasjonstanken og dermed har kjølevæsken minket. Det er selvfølgelig bare en antagelse fra min side, men jeg har også etterfylt kjølevæske på min arb.bil VW Transporter 2018 (som også er et VAG produkt).... EDIT: Da har jeg mottatt nytt emblem til panseret og byttet det, synes det passet mye bedre til en Sportline utgave 😃 -
Octavia -18 2.0TDI 150hk som jeg hadde, var det ikke forbruk av olje i det hele tatt så og si. Etterfylte aldri mellom oljeskiftene. Den hadde gått 67-68000km når jeg solgte den (tror jeg det var) På superben har jeg ikke noe forbruk av kjølevæske
-
Hm, ser at den oppdaterer seg også. Merkelig. Da står jeg i villrede. Kanskje noen andre har noen tips?
-
-
Andre nye emner
-
Andre nye innlegg
-
Hei, har ikke tips til hvordan du skal ordne ditt problem, men jeg har også problemer med appen. Får ikke lov til å låse eller låse opp bilen. Dette har virket tidligere. Skikkelig irriterende.
-
Gotta love it ! Min bluetooth tilkobling heter faktisk Iron Maiden 😃
-
Hei, Disse lyktene skal være pottetette har jeg hørt ved tidligere anledninger. Så, eneste man kan gjøre er å skjære rundt lykteglasset og tørke opp innvendig og lime igjen. Men, har også hørt at folk borrer et lite hull, på en IKKE utsatt plass, for å få lufting og drenert ut fukt.
-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå