-
Nyeste emner
-
Siste Innlegg
-
Av Robin-André · Skrevet
Ja har sett is alle hefter/bøker som ligger i mappa. Hatt ute hele bagasjerommet til og med subwoofer, men fant ikke noe lapp. -
Har du rett og slett sjekket i serviceboka? Jeg har samme merke der som jeg fant baki der reservehjulet ligger.
-
Av Robin-André · Skrevet
Er det noen ande lure plasser dem kan ha gjømt det i bilen. Har akkurat kjøpt en kodiaq 20 modell. Klarer ikke og finne den noen plasser. Ikke noen av bøkene/hefter osv. endevendte bagasjerommet også. -
Det ble funnet feil. Etter en til tur til Møller, det ble funnet at egr som står bak er løs, kontakt sitter fast og det er åpning mellom egr og eksos. Men de ikke klarte å forklare til meg hvorfor og de ønsket ikke å utlevere historiken av garanti arbeid. Men jeg fikk den og det ble gjort reparasjon i 2021 hvor tatt ut motor og girkasse. Så de skrud dårlig egr og eksos klemme. Alle skruer var borte og det var overnarming hvor smeltet en del deler. Så nå det er diskusjon om erstatning om repp.
-
Med EGR-ventiler er det et problem at noen ganger kan man kjøpe en ny ventil som også genererer feilkoder. Derfor, i tillegg til å lese av feilkodene, må man gjøre både dynamiske og stasjonære logger for å se hvordan EGR-en fungerer – om den åpner og lukker seg som den skal, osv.
-
Hei noen hær som har link til en plass hvor de selger diesel pumpe til dieselvarmer . Hadde også vært fint med en forklaring på hvor den er lokalisert . Mener den skal ligge bak med tanken ? Bilen er en octavia mk3 2018 mod
-
Hei noen hær som har link til en plass hvor de selger diesel pumpe til dieselvarmer . Hadde også vært fint med en forklaring på hvor den er lokalisert . Mener den skal ligge bak med tanken ? Bilen er en octavia mk3 2018 mod
-
-
Andre nye emner
-
Andre nye innlegg
-
Hei, har ikke tips til hvordan du skal ordne ditt problem, men jeg har også problemer med appen. Får ikke lov til å låse eller låse opp bilen. Dette har virket tidligere. Skikkelig irriterende.
-
Gotta love it ! Min bluetooth tilkobling heter faktisk Iron Maiden 😃
-
Hei, Disse lyktene skal være pottetette har jeg hørt ved tidligere anledninger. Så, eneste man kan gjøre er å skjære rundt lykteglasset og tørke opp innvendig og lime igjen. Men, har også hørt at folk borrer et lite hull, på en IKKE utsatt plass, for å få lufting og drenert ut fukt.
-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå