Gå til innhold
Salcin

Erfaring Superskoda.com


Anbefalte innlegg

Jeg har ingen erfaring med SuperSkoda selv, men jeg har en Facebook profil og er medlem i en Skodagruppe der, og vet at det er veldig mange av medlemmene som handler fra SuperSkoda og er meget godt fornøyde med både priser og service.

Vet ikke om noen av dem har hatt problemer med noen varer de har kjøpt og evt. hvordan SuperSkoda er å ha med å gjøre da.......

Om du har en Facebook profil så kan du jo legge deg til som medlem der, og så stille spørsmålet der, det er en gjeng med svært hyggelige og hjelpsomme medlemmer, så det er virkelig verdt et medlemskap  :) 

Virker mye som det samme miljøet som det er på denne siden her :D 

 

Om du ikke allerede har en Facebook profil og er medlem av den gruppa, så kan du sikkert forhøre deg med noen av medlemmene på denne siden her, så kan sikkert en av oss som er medlem stille spørsmålet for deg der :)

Tror nok ganske sikkert vi er flere, for jeg har kjent igjen både innlegg og bilder av biler både her og på Facebook ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Facebook, men prøver så godt det lar seg gjøre å spørre og bruke forumet her før Facebook. Dette er ikke for å være vrang, men hovedsakelig for att jeg liker forum langt bedre, da kan andre komme inn å se hva som er skrevet tidligere, eventuelt tilføye det de ønsker... På Facebook blir samme spørsmål spurt av mange forskjellige, og selv om man husker att det er spurt om tidligere, er det umulig å finne igjen noe :-) Derfor velger jeg å håpe noen svarer her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det er jeg veldig enig med deg i @Salcin, det er nummeret inntil håpløst å finne tilbake til noe på den Facebook gruppa. I hvert fall hvis en ikke kan benytte sin egen aktivitetslogg, fordi en ikke har deltatt og bare lest seg gjennom noen innlegg. 

Det er vesentlig enklere å finne frem på et forum slik du sier.

 

Grunnen til at jeg kom med forslaget om Facebook er at det er vesentlig flere medlemmer der, og da har en jo en mye større sjanse for å treffe noen som enten har handlet fra SuperSkoda, og kanskje også returnert noe som ikke var helt slik det skulle være.

På dette forumet så er vi vel noe rundt 140 medlemmer, mens på Facebook sin Skodagruppe så er det i skrivende stund 2.187 medlemmer.

 

Vi kan jo forsåvidt også spørre @Tor2r om han kan dele denne tråden på Facebook Skodagruppa slik han har gjort med en del andre tråder på forumet her, da opprettholder en jo også anonymiteten sin også om det er noe en ønsker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superb lll skrev:

Vi kan jo forsåvidt også spørre @Tor2r om han kan dele denne tråden på Facebook Skodagruppa slik han har gjort med en del andre tråder på forumet her, da opprettholder en jo også anonymiteten sin også om det er noe en ønsker.

Gjort! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Salcin skrev:

Noen som har erfaring fra å handle fra Superskoda? Leveringstid? Evt. om noen har hatt behov for en reklamasjonssak og hvordan dette er? Har ikke handlet derfra, men vurderer litt småtteri derfra 

Måtte omsider registrere mæ her, liker egentlig forum bedre enn FB da æ driv flere forum selv :)

 

I allefall, superskoda kan anbefales! Led lysene til bagasjerom lyse opp alt til de grader og innstegslister til dørstokkene eller bagasjerom er av bra kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...