Gå til innhold
Tor2r

Octavia Scout 1.8 TSI 2016 - AVBESTILT


Anbefalte innlegg

Hehe..Hadde en vanlig octavia til låns i ett par dager før jeg kjøpte og den bensinturboen skuffet ikke. 

Hva har du gjort med skvettlapper? Forhandleren min sier at dette absolutt burde monteres, kostnadsfritt såklart, men jeg er i tvil.... Ser ikke så fint ut.. Spesielt foran.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke så veldig bra ut nei, men tenkte å prøve litt uten å se hvordan det er. For så å montere etterpå.

Bor langt nord, men på kysten, så det er ofte mildt i været. Vinteren er preget av slaps blandet med strøsand...ser for meg "godblandingen" som blir slengt og pisket oppover bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe mer enda....

Ja, er litt forskjell fra forhandler til forhandler. Klarte å presse prisen ned ved å kontakte flere. dyrest var 505 og billigst 483

Innbytteprisen var det aller størst forskjell på. forskjell på 50.000 på en 2011 modell i40. såe..otalt kunne jeg spare nesten 70.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Litt forskjellige årsaker egentlig. Når Superben kom ble jeg usikker, fruen ble også usikker, måtte faktisk høre litt på ho også. En fødsel kom midt oppi dette også.

Samtidig bikka 2012/2013 versjonene av A6 Allroad under den magiske grensen på 600.000. Så jeg ble fristet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...