Gå til innhold
Core2Duo

Superb SportLine i bilkonfiguratoren


Anbefalte innlegg

Da har Superb SportLine endelig kommet inn i bilkonfiguratoren, for de som har ventet på dette. :) Ser lista over ekstrautstyr var ganske tynn - det mangler nok noe her. Jeg har bestilt flere ting enn hva som står i konfiguratoren. Det som mangler vil kanskje legges til som alternativ om et par dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mangler dessverre en del ting i de fleste bilene som ligger i Skoda sin konfigurator, synd at de ikke er komplette. For de som ikke har hentet eller lastet ned pris/utstyrsliste, så synes jeg det er trist at disse listene ikke er komplette. For det kan jo gjøre at bilene kanskje ikke blir valgt om det er noe utstyr en føler en ha med, som ikke kommer frem i konfiguratoren at finnes. De er sikkert i et fåtall, men muligheten finnes jo der..........

 

Ellers så er Sportline uten tvil en meget flott versjon, jeg har tittet på en i Corrida Red som står hos forhandleren der jeg kjøpte min bil. Setene var virkelig noe jeg likte svært godt. :D 

Men helt ærlig så synes jeg de kunne ha gjort litt mer med eksos og diffuseren i fangeren bak, de pyntelistene som liksom skal ramme inn manglende eksosløp på begge sider, synes jeg var en litt «billig» løsning, men akkurat det er jeg kanskje alene om å synes..........?

Det mangler en vRS utgave av Superb her, hehe ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superb lll skrev:

Men helt ærlig så synes jeg de kunne ha gjort litt mer med eksos og diffuseren i fangeren bak, de pyntelistene som liksom skal ramme inn manglende eksosløp på begge sider, synes jeg var en litt «billig» løsning, men akkurat det er jeg kanskje alene om å synes..........?

Det mangler en vRS utgave av Superb her, hehe ;) 

Jeg er helt enig i det du skriver her. Det er litt synd at det er her de skal spare noen kroner. Jeg skulle gjerne hatt røyk ut på begge sider også jeg da, hvertfall på en bil som SportLine. Det er vel bare 280-hesteren som har dette? Har sett et par tilfeller av folk som har bygd om eksosen for å få dette, så det er jo eventuelt en mulighet. Jeg har ikke planer om dette med det første, men man vet jo aldri. Kanskje etterhvert? Det ser jo sprekt ut... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Core2Duo skrev:

Det er vel bare 280-hesteren som har dette?

Originalt så er det kun den utgaven som har det ja, men som du skriver har jo lest om de som bygger om eksosen på både Superb og Octavia, slik at den blir synlig på begge sider. Synes Sportline burde hatt dette som std skal jeg si min opprinnelige mening, i hvertfall fra 180hk bensin/190hk diesel, men den gang ei dessverre..........

At en evt. må bygge om eksosanlegget vet jeg jo, men vet ikke hvor hvor en må gjøre med fangeren bak, om en må bytte hele fangeren eller bare diffuseren, eller være meget fingernem og forsiktig med å skjære ut i diffuseren for få synlig eksos på hver side. Vet ikke om de selger de synlige endestykkene løst heller skal jeg være helt ærlig, men det kan jo hende at de finnes på www.superskoda.com e.l............

Men for ikke å spore tråden din helt avgårde her @Core2Duo, Sportline er en meget fin utgave. Det er det ingen tvil om, og det er i grunnen veldig lite som skal til for at den blir helt optimal styling-messig etter min mening :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...