Gå til innhold
Tor2r

Utkast: Regler for oppsett av emne


Anbefalte innlegg

Siden det nå begynner å komme en del biler her inne er det på tide med noen enkle regler på hvordan man lager et emne om bilen sin.

1 - Tittel skal skrives slik:
Tor2rs Octavia Style 2.0 TDI 150hk DSG 2017 Sedan
Tor2rs Octavia Scout 1.8 TSI 180hk DSG 2015
Tor2rs Superb Sportline 2.0 TDI 150hk 4x4 DSG 2017

Få med Modell, utstyr/versjon, motor, hester, drivverk, gir og ikke minst årsmodell. Årsaken til at jeg ønsker å ta med "brukernavn" er at det i søkeresultater lettere vises at dette er en brukers bil, og ikke generell omtale av en modell/versjon.

2 - Husk å ta med litt info om utstyr og ikke minst bilder i tråden din!

Noen meninger vedrørende dette? Kjør debatt! ^_^
Dersom det ikke kommer noen vesentlige innvendinger innen en uke starter jeg med å endre eksisterende tråder her inne. Så fremt folk ikke gjør det selv. :)

Ingen innvendinger mot dette så da kjører jeg i gang med å endre eksisterende tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med litt struktur!

9 timer siden, Tor2r skrev:

Årsaken til at jeg ønsker å ta med "Min" er at det i søkeresultater lettere vises at dette er en brukers bil, og ikke generell omtale av en bil.

Hva med å tillate "brukernavn's" også? Slik at man lettere kan gjenkjenne tråder.
Det kan fort bli mange "Min Superb Sportline 2.0 TDI 150hk 4x4 DSG 2017" i løpet av året. Da er det lettere med "Tor2r's Superb Sportline 2.0 TDI 150hk 4x4 DSG 2017".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Arooo skrev:

Flott med litt struktur!

Hva med å tillate "brukernavn's" også? Slik at man lettere kan gjenkjenne tråder.
Det kan fort bli mange "Min Superb Sportline 2.0 TDI 150hk 4x4 DSG 2017" i løpet av året. Da er det lettere med "Tor2r's Superb Sportline 2.0 TDI 150hk 4x4 DSG 2017".

Absolutt! Dette tenkte jeg ikke på! Går for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...