Gå til innhold
Superb lll

Skoda Octavia vRS 245


Anbefalte innlegg

Skal vi ta en felles bestilling da eller @PaulusA, så kanskje vi får «kvantumsrabatt», hehe ;) 

 

Ps!

Tror faktisk jeg må være så ærlig å innrømme at jeg da mest sannsynlig må lete etter et annet sted å bo, for denne går nok ikke gjennom hos frua ser det ut til.......... :(>:( Men det er kanskje like greit for sertifikatet sin del, jeg kjører egentlig ganske pent og rolig nå til dags, men med noe slikt som denne Octavia'n her så vil nok høyrefoten vekkes mer til live enn hva den har gått av, men det hadde jeg kanskje ikke vært den eneste som hadde blitt rammet av heller muligens...........??? ;);) 

Endret av Superb lll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kostbar moro på mange måter ?

Jeg lånte noen biler for en stund siden. Ble spurt om førerkort. Svarte da at "gi meg en bil med 300 hester og jeg mister det på veien hjem". 

Konklusjonen er vel at faren for slikt er definitivt mere tilstede med slike ressurser. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skje fort ja, en kamerat av meg prøvekjørte et par forskjellige biler en helg for en stund tilbake, en Audi RS6 og en BMW M5, og det ble både en kostbar, «trøblete» og flau helg for ham. Stor bot, mistet førerkortet og måtte ringe til selgeren/forhandleren og fortelle at de måtte komme og hente bilen han hadde på prøvekjøring, fordi han hadde mistet førerkortet og fikk ikke kjøre en cm lenger. Ser jo ut til at han lærte litt da, for nå kjører han en VW Golf med 80hk, hehe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...