Gå til innhold
Karine88

Kamera


Anbefalte innlegg

Hei og velkommen @Karine88!

Dashcam Er tidligere diskutert litt her også.

Fås kjøpt over alt. Elkjøp, komplett, netonnet osv.

Nå har ikke jeg erfaring med gopro. Men kameraet nå ho ha strøm koblet til. Samt at mange dashcam har funksjoner som logger fart og posisjon. Samt at de kan "våkne" ved hendelser rundt bilen selvom bilen står i ro og er avslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har DOD LS460W dashcam i bilen. Vunnet mange tester av dashbordkameraer både i 2015 og 2016. Det er kanskje noe dyrt, 2500 kr ca, men det er absolutt verdt pengene. Jeg kjøpte mitt hos Dashbordkamera , og der har du litt å velge i også. 

De har vel dashbordkameraer på både Elkjøp, Lefdal og Expert (Power) også, men jeg følte dette bare var noe ymse kameraer, som ikke var av helt topp kvalitet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlackVue er gode kameraer, eller, i alle fall et kjent og mye brukt merke når det kommer til dashcams.

Nok av rart som kan fanges på cam ja, vet ikke hvor mange videoer det er på youtube :)

I Russland er det vel av visse forsikringsselskaper "påkrevd" med dashcam, er vel derfor det er så mye video derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 30.5.2017 den 9.16, Karine88 skrev:

Takk for gode svar :) 

Nå har jeg titta titta litt rundt, tror det enten blir BlackVue (https://www.proshop.no/Videokamera/BlackVue-DR650S-1CH-16GB-Dash-Cam/2572715) eller den DOD LS460W, du nevte Core! 

Spennende om det blir noe å fange da! Hehe :) 

Har du kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...