Gå til innhold
Bstalheim

Bstalheim Kodiaq Style 2,0 TDI 4*4 Black MagicPerle


Anbefalte innlegg

Hentet ut min Kodiaq Styke i går, med følgende oppsett:

2,0 TDI 4x4

Black Magic Perle

Sort alcantara interiør

Av ekstrautstyr satte jeg på:

 

El+førersete +el speil m minne

Adaptiv understell

Panorama Soltak

Sensorstyrt El bakluke

Oppvarmet frontrute

Parkeringspakke

Plassbesparende reservehjul

Trafikkskiltgjenkjenning

Businesspakke Columbus

Parkeringsvarmer

Foldebord Canton Sound System

el nedfellbart hengerfeste

19" triglav sommerdekk

18" Elbrus vinter

 

Har ikke fått kjørt den så mye enda, men må si jeg er positivt overrasket over støynivået i bilen, plassen til 2 gutter med fremovervendte barneseter bak (er 193cm høy selv), skjermen synes jeg virker veldig god (har ikke fått lagt opp alle muligheter med onlinefunksjoner enda), og selvfølgelig plassen i bagasjerommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil @Bstalheim :) 

Hvilken motor er du har valgt da? Ser det står 2,0 TDi, men det er jo to forskjellige motorer som gir muligheten for 4x4 der........

Her var det godt krysset av på utstyrslista gitt, tror nesten bare det er reservehjulet jeg ville ha tatt med i tillegg jeg ;) 

Bilder er flott også om du har lyst/mulighet til det, har ikke sett så mange i sort av denne, så det hadde vært et fint tilskudd på bildefronten her :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bstalheim skrev:

Hei,

 

Er 190 hk. Plassbesparende reservehjul er med;) godt med forskjellig lagringsplass rundt hjulet synes jeg, til diverse småting. Skal få tatt noen bilder når det slutter å regne;)

 

Dette var en flott bil, her er jo både motor og utstyr på plass i aller høyeste grad @Bstalheim ??

Det er nok ganske likt slik jeg ville ha utstyrt en Kodiaq jeg også, største forskjellen hadde vært 2,0/180hk TSi for min del, ellers bare noen ørsmå justeringer/tillegg på valgt utstyr.

Ja vi tar gjerne i mot noen bilder også når været tillater det, og ikke minst at du har tid til å parkere bilen for en liten stund til å ta bildene også, hehe ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...