Gå til innhold
SUPER(B)

Super(b) Superb STV 2017 190hk 4x4


Anbefalte innlegg

Hei! 

Er helt ny her i forumet, å vil med det introdusere mitt nye kjøp også! 

Har hatt min superb siden fredag, å jeg kjenner jeg blir mer å mer forelska i bilen. Den er en fryd å kjøre, i motsetning til andre biler jeg har hatt! :D

Slenger ved et par bilder av bilen:

IMG_0842.thumb.JPG.d7564f5c9a75285311867e45d8d88b68.JPG

IMG_0840.JPG

IMG_0841.JPG

Endret av SUPER(B)
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet @SUPER(B), det var en veldig flott bil du har valgt her synes jeg :) 

Artig å se noen som velger både sort og litt andre felger enn det en ser flest av, de passet veldig godt på den bilen synes jeg. Kan jeg spørre om hvilken utstyrsutgave du har valgt og evt. hvilket ekstrautstyr du har tatt med?

Ser ikke L&K logoen på forskjermene (men den kan jo selvfølgelig være fjernet), og Sportline ser jeg at det ikke er. Så om logoer ikke er fjernet, så vil jeg tippe at du har valgt Style versjonen som jeg selv har på min Superb.

Gratulerer med ny bil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Superb lll skrev:

Hei og velkommen til forumet @SUPER(B), det var en veldig flott bil du har valgt her synes jeg :) 

Artig å se noen som velger både sort og litt andre felger enn det en ser flest av, de passet veldig godt på den bilen synes jeg. Kan jeg spørre om hvilken utstyrsutgave du har valgt og evt. hvilket ekstrautstyr du har tatt med?

Ser ikke L&K logoen på forskjermene (men den kan jo selvfølgelig være fjernet), og Sportline ser jeg at det ikke er. Så om logoer ikke er fjernet, så vil jeg tippe at du har valgt Style versjonen som jeg selv har på min Superb.

Gratulerer med ny bil :) 

Er meget fornøyd med hvordan den ser ut ja, ble en fin kombinasjon med felgene der!:)

har faktisk fått spørsmål om det er L&K av flere som har stoppet meg å spurt, men det er en Style. 

EKSTRAUTSTYR:

• baksetepakke

• vinterpakke

• business pakke 2

• El-seter foran m/ el.just passasjersete fra baksete. Setene er forøvrig i sort alcantara!

• foldbart hengerfeste

Synes dette er tipptopp! Gleder meg til fortsettelsen med denne bilen!:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen @SUPER(B)!

Flott doning du har fått deg! Nå er det bare å kose deg med all plassen...strekke ut beina...kjøre med svære ting i bagasjerommet selvom du ikke trenger å ha det med...la tilfeldige lange folk på gata sette seg bak og kjøre rundt med dem bare fordi du kan ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...