Gå til innhold
Magomed

Audio via bluetooth, Skoda Superb 2010 mod


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ganske nylig kjøpt meg en Skoda Superb 2010 modell, og sliter litt med å utnytte hands-free enheten til å spille musikk.
Jeg har fått til å pairet mobilen min, men jeg klarer ikke å finne ut av hvordan jeg skal få ut audio.
Jeg har både lest i manualen og søkt litt omkring på nettet, men jeg finner ikke en løsning på dette.

Er det noen som kunne bidratt med sin ekspertise på dette temaet?

Setter stor pris på det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet @Magomed :) 

Jeg mener å lest noe om at det ikke fungerer å spille musikk på enkelte infotainment systemer via Bluetooth, slik at en der må benytte kabel i mellom mobil og infotainmentsytemet/spilleren i bilen. Men dette er jeg ikke sikker på, det er som nevnt kun noe jeg mener å ha lest, så jeg har ingen kunnskaper eller erfaringer ang. dette. Ble ikke så mye hjelp i dette svaret her dessverre, men vi får håpe at det kan komme med en bedre ekspertise enn hva jeg har angående dette emnet her.

Lykke til :) 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Superb lll skrev:

Hei og velkommen til forumet @Magomed :) 

Jeg mener å lest noe om at det ikke fungerer å spille musikk på enkelte infotainment systemer via Bluetooth, slik at en der må benytte kabel i mellom mobil og infotainmentsytemet/spilleren i bilen. Men dette er jeg ikke sikker på, det er som nevnt kun noe jeg mener å ha lest, så jeg har ingen kunnskaper eller erfaringer ang. dette. Ble ikke så mye hjelp i dette svaret her dessverre, men vi får håpe at det kan komme med en bedre ekspertise enn hva jeg har angående dette emnet her.

Lykke til :) 

Heisann!

Tusen takk for velkomsten :) 

Jeg har benyttet aux-kabelen og den fungerer slik den skal, men tenkte jeg skulle høre om det ikke lar seg gjøre å benytte bluetooth-enheten istedet. 

Setter stor pris på svaret ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...