Gå til innhold
David

Davids Octavia Scout 1.8 TSI 180hk DSG 2016


Anbefalte innlegg

Vår Skoda har hatt én eier som har kjørt langturer i salgsjobb, og har nå flyttet til rolig tilværelse på Grünerløkka etter 142 000 feilfrie km.

Som fersk eier av Skoda har jeg også registrert meg på forumet, og har allerede funnet nyttig informasjon! Har tidligere kjørt BMW, men trengte nå større plass ifm. familieforøkelse. Sikkert flere som er kjent med det her, så f.eks. at det er en egen tråd med bilder av barnestoler, hehe. Slikt er det langt mellom på bimmers.no, for å si det sånn!

Har allerede lagt inn første bestilling på litt matter og forskjellig fra superskoda.

Første prosjekt er rustbeskyttelse, og er nå spent på om jeg kan få overtalt Norsk antirustforening til å gi garanti selv om jeg har gått en uke (!) over fristen på to år. Håper også jeg kan få Mercasol i stedet for Tectyl, men etter hva jeg leser virker det som Møller krever det siste.

Endret av David
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer med ny bil. Flott for småbarn Scouten. Jeg fikk tectylbehandla min Scout før den ble utlevert. Mitt inntrykk hos Møller var at de ikke innestod for behandling som ikke ble utført av deres samarbeidspartnere. Det skulle borres noen hull etc. . Det var aldri snakk om noe annet enn Tectyl, for det skulle også fungere støyreduserende. Antar at Møller godkjenner den type behandling som deres samarb.partnere tilbyr. Det er bare å ta en tlf til Møller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og grattis med ny god bil!

Her er det mange med bakovervendte bilstoler ja! :D PS! Finnes også senkede biler, 20" og soting hele veien ;)
Så meg derfor nødt til å opprette tråder med bilder av bilstoler, hehe :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 1.9.2017 den 12.21, Scout skrev:

Hei, og gratulerer med ny bil. 

Takker!

På 1.9.2017 den 18.42, Tor2r skrev:

Velkommen og grattis med ny god bil!

Takk for det!

Har i dag levert bilen hos Saga antirust, som også gir garanti. Fått super behandling der, de har til og med lånebil:)

Har snakket mye med Møller Etterstad om dette. Litt forskjellige svar, blant annet at det ikke anbefales (eksperten på Saga bare lo). Men det var flere som sa at det ikke er noe problem med rustbeskyttelse. Det skal gjøres riktig, ikke borres feil etc., og dette er selvfølgeligheter for profesjonelle som f.eks. Saga. Disse ble også nevnt som en seriøs aktør av Møller Etterstad selv. Så da føler jeg meg trygg på at dette blir tipp topp før "vinteren" (les: saltsesongen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...