Gå til innhold
Stian94

Ditec ceramic ultra

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I påvente av ny bil sitter jeg å funderer om jeg skal gå for dette produktet. Er TB bilpleie i Molde som leverer klargjøring. De anbefalte Ditec ceramic ultra.

Det jeg lurer på er om noen har erfaring med dette? Er ikke interessert i tilbakemeldinger om vanlig ditec da det visstnok er ett annet produkt, som ikke vurderes. 

Alternativet er å bruke en lokal detailer som bruker en lakkforsegling kalt kamikaze ISM PRO.

Mer info om det her: http://grovencarspa.no/Tjenester/Lakkforsegling

Sistnevnte er litt billigere men varer bare i 18mnd før det må legges en ny behandling (får denne noe billigere) mens Ditec ceramic ultra kun trenger en kontrollvask 1 gang pr år (900kr) så skal det visstnok vare i 9 år, selv om jeg stiller meg tvilende til akkuat det.

Noen som har noen meninger??

Endret av Stian94
Skrevet (endret)

Jeg har Ditec Ceramic Ultra på bilen jeg fikk levert for 4 uker siden. Fikk det anbefalt av en venn som har kjørt med det siden i sommer. Jeg har ikke lange erfaringen selv altså, men dette passer iallefall meg slik det er beskrevet. Jeg er ikke typen som gidder å polere bilen, men nøyer meg med å dra over bilen med høytrykkspyler ca annenhver uke. Kjører i saltsuppe i Oslo-området vinterstid, og tenker det er lurt med ekstra beskyttelse, da jeg har planer om å ha bilen en god del år.

Endret av euphoria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...