Gå til innhold
Vandreren

Tilleggsvarmer som ikke virker


Anbefalte innlegg

Bensinvarmeren i min Kodiaq fungerer ikke. Vifta i bilen starter men varmeren er død, hverken sirkulasjonspumpa eller varmeren starter.  Samme resultat om jeg forsøker via knapp på dashbordet, fjernkontroll eller app.

Jeg har bestilt verkstedtime for dette men ville sjekke om andre har hatt tilsvarende problem og hva som evt. var årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vandreren skrev:

Bensinvarmeren i min Kodiaq fungerer ikke. Vifta i bilen starter men varmeren er død, hverken sirkulasjonspumpa eller varmeren starter.  Samme resultat om jeg forsøker via knapp på dashbordet, fjernkontroll eller app.

Jeg har bestilt verkstedtime for dette men ville sjekke om andre har hatt tilsvarende problem og hva som evt. var årsaken.

Har den fungert i det hele tatt siden du fikk  bilen? Prøvd å starte og stoppe den gjentatte ganger? Vet at ihvertfall dieselvarmerne låser seg om du starter og stopper flere ganger, og om du prøver starte den opptil 3 ganger med for lavt drivstoff nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Marius said:

Har den fungert i det hele tatt siden du fikk  bilen? Prøvd å starte og stoppe den gjentatte ganger? Vet at ihvertfall dieselvarmerne låser seg om du starter og stopper flere ganger, og om du prøver starte den opptil 3 ganger med for lavt drivstoff nivå.

Hei. Nei den har ikke fungert etter at jeg fikk bilen. Det stemmer at de låser seg etter noen mislykkede forsøk og må resettes. Vi får se hva verkstedet finner ut.n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...