Gå til innhold
Pent-O

Octavia 1.2 tsi 2011 mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vurderer og handle denne typen.Noen som har noen erfaringer med denne, hvordan den er på viterføre, priser på deler,feil som går igjen etc 

Skrevet

Noen 2011 modeller har jo fortsatt litt garanti igjen evt så har garantiperioden nettopp gått ut og det bør jo ikke foreligge store mangler, eller feil i det hele tatt nesten.

God bil på vinterføret. Kommer også an på dekka du velger selvfølgelig. Selv liker jeg pigg, VELDIG fornøyd med Hakka 8.

Skrevet (endret)

Det er neppe noe stort problem, jeg har eid bensinbiler med små motorer tidligere og det var ikke noe større problem med framkommerligheten med de enn med det jeg har eid av dieselbiler med fwd. Gode dekk er en selvfølge selvsagt. 

Endret av CitizenX
Skrevet

Helt topp:D!

Da har jeg avtalt med selger at jeg skal kjøpe bilen.Henter den på fredag,må fly fra trondheim til oslo,blir en fin tur tilbake til trondheim da.

Skrevet

Alltid moro å ha en litt lengre tur hjem med ny bil. Jeg bor langt nord og har hatt både 800 og 1300 km hjem etter nybilkjøp :)

Man blir jo veldig godt kjent med bilen for å si det sånn!

Skrevet
22 timer siden, CitizenX skrev:

@Tor2r: Kjørte 2184 km når jeg hentet den første nyere bilen min, en 2005 Ford Focus GHIA med 109 kjappe dieselhester :D

heheheh :D greit, den der vant du ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...