Gå til innhold
SAa

Connect


Anbefalte innlegg

Jeg har en Skoda 2019-modell, utstyrt med Amundsen radio. Med radioen følger funksjonen «Skoda Connect». Med denne kan jeg følge bilen fra telefon (app) eller datamaskin («garasje»). På radioens display markeres forbindelsen med en globus med ei antenne over. I den senere tid har imidlertid antenna vært fraværende, og jeg har ikke lenger forbindelse med bilen via datamaskin eller telefon? Slik har det vært i noen dager nå. Noen der ute som har erfart det samme? Noen som eventuelt vet hva årsaken kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SAa skrev:

Jeg har en Skoda 2019-modell, utstyrt med Amundsen radio. Med radioen følger funksjonen «Skoda Connect». Med denne kan jeg følge bilen fra telefon (app) eller datamaskin («garasje»). På radioens display markeres forbindelsen med en globus med ei antenne over. I den senere tid har imidlertid antenna vært fraværende, og jeg har ikke lenger forbindelse med bilen via datamaskin eller telefon? Slik har det vært i noen dager nå. Noen der ute som har erfart det samme? Noen som eventuelt vet hva årsaken kan være?

Hei :)

Dette har vel vært et problem over siste uka eller 2. Så, det hsr vært litt ustabilitet.

jeg har ikke kontaktet Møller om dette, men. Det kan jo gjøres.

Ganske sikker på at flere opplever dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...