Gå til innhold
ÅgeS

Ny vrs 2.0 TDI 4x4


Anbefalte innlegg

Fredag 18/9ble nye octavia vrs 2.0tdi tilgjengelig for salg, og lørdag 19/9 ble min bestilling sendt inn😬

Etter litt frem og tilbake ang fargevalg ble det race blue metallic til slutt, og sort interiør med rød søm. Akkurat som vrs’n jeg har hatt siden ‘16

Ekstrautstyr:

Vinterpakke (et must)

Transportpakke

19" altair felger

Panoramatak

Canton lydanlegg

Vrs lyd, var selger som pushet på meg det🤔

Siklet lenge på massasjestoler, men tenkte 16000kr er litt i overkant..

 

Er jammen mye utstyr som er blitt standard på vrs nå, head up, parkeringssensorer osv. levering satt til uke 48, noe jeg synes var veldig raskt (blir vel ++2 uker tenker jeg)

Gledes veldig,  men også litt vemodig med tanke på at jeg skal selge den gode "gamle" vrs’n.😢Den har vært mitt første møte med skoda,og en ren glede å ha som bil, så hvis noen her inne kjenner noen, eller har selv lyst å gi den et godt hjem så ligger den ute for salg på finn.

En ny epoke starter og håper den nye vrs’n blir like stødig som den gamle....

B765890C-1721-4D93-91E4-02332FDF389A.png

EE222078-2175-4C2F-AA85-C9AEE561EC55.png

76D76366-8E0D-49CB-8792-2D5AB6EB1320.png

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestilling av ny bil @ÅgeS :) 

Nye Octavia vRS er virkelig en stilig bil, det er det ingen tvil om :) 
Race Blue metallic og sort optikk/detaljer er en meget stilig kombinasjon, så denne bilen ser veldig flott ut.
Skal bli spennende å se den nye Octavia live, men dette ser veldig bra ut altså :) 

Selv er jeg litt skuffet over at det ikke er en skikkelig bensinutgave av denne bilen slik det har vært tidligere, jeg har på ingen måte noe i mot hybridbiler, men helt ærlig så mener jeg at en vRS utgave fortjener noe helt annet og den burde gjerne hatt 4x4 i tillegg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, har igrunn lurt litt på hvorfor skoda ikke klasker til med en 2.0tsi 280hk 4x4 til octavia, må jo være en skikkelig drømmemaskin, men jeg nøyer meg 200 dieselgamper og 4x4 enn så lenge.

Er ikke helt overbevist av disse hybridene, og som du sier så skal egentlig vrs være noe særegent. Tviler på at audi el bmw kommer med hybrid på sine rs og m-modeller😬 men det er tydeligvis et marked der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) 

Gratulerer med bestilling av ny bil :) 

Bestilte selv en Superb L&K 2.0TDI 4x4 DSG 200HP mandag den 21/9 :) 
Vurderte den som iV også, men, slo det fort fra meg... Kikket litt på Passat og Golf GTE, og verditapet på disse, og det er uforholdsmessig høyt :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Gratulerer med ny bil 🙂

Jeg vurdere å bestille ca samme bil selv, og er da spent på hvor fornøyd du (eventuellt) er nå som du forhåpentligvis har fått den? Er det merkbare forbedringer ift 2016 modellen,  og merker man de ekstra 16 hk (+ noen NM)?

Endret av TommyTo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått bilen enda desverre, den er ankommet oslo og venter på transport opp til molde.

var ute å prøvekjørte hybridversjonen av vrs for et par uker siden, og var godt fornøyd med kjøreopplevelsen der, interiør seter osv. 

skal legge ut en fyldig anmeldelse/sammenligning så snart jeg får min levert👍

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...