Gå til innhold
Audun84

touch skjerm


Anbefalte innlegg

Noen som har problem med at touch skjermen ikke fungerer hver gang man starter bilen ? 

Det har skjedd to ganger i dag at den ikke responderer når jeg trykker på skjermen, må gå ut, slå av bilen og starte skjermen på nytt for at den skal fungere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2021 den 19.47, Audun84 skrev:

Noen som har problem med at touch skjermen ikke fungerer hver gang man starter bilen ? 

Det har skjedd to ganger i dag at den ikke responderer når jeg trykker på skjermen, må gå ut, slå av bilen og starte skjermen på nytt for at den skal fungere. 

Hei,

Har ikke vært borte i dette så mye... Hva skjer om du holder inne av/på knappen i 30 sekunder? Da skal du kunne restarte skjermen...
Om ikke, kan det være noe software feil, som forhandler på gjøre noe med :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt e-post og venter på svar, regner med det blir fort noe slikt ja, har nylig vært på bassbroders og fått installert subwofer, forstår det slil dei har lagt inn en lydfil så håper ikke den forsvinner om dei tar en "fabrikk instillings" oppdatering 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg dessverre at Skoda sliter med noen slike feil som du viser til her, @Audun84.

Jeg tror selvsagt at Skoda fikser dette snart.

Feilene er jo irriterende nok, men heldigvis er det jo egentlig ikke alvorlige. Men det skal jo ikke være noen feil på nye biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har opplevd det samme i dag. Har ikke testet ut 30 sek reset. Ser det er flere som har opplevd dette og de fleste får løst det med software oppdatering hos forhandler kan det se ut til.

Endret av Isx
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...