Gå til innhold
lhusoey

Acc justering 1km/t


Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer kjøp av Superb. I den forbindelse hadde jeg en bil på prøve. Jeg klarte ikke å justere ACC opp og ned 1km/t. Kun i 10km/t step. Dvs he fikk til å steppe ned 1km/t ved å trykke inn SET knappen flere ganger. Men ikke å justere den opp i 1km/t step. Noe jeg syntes var litt irriterende. 

Vet noen av dere her på forumet om dette er mulig? 

Forhåpentligvis er det noe galt med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt riktig slik som @CitizenX skriver.

 

EDIT: Glemte jo å spørre deg om hvilken Superb er det du vurderer da?

Tenker da på utstyrsutgave, motorisering, 4x4 vs fwd etc, har en Superb selv, og da blir en jo litt nysgjerrig når noen andre også vurderer en :) 

 

Om det er noe annet du lurer på så kan du jo se litt på denne her @lhusoey 

http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/no/Superb_3V/11-2015/Manual/Superb/B8_Superb_OwnersManual.pdf

 

Det konkrete spørsmålet ditt står det om på side 161, se vedlagt skjermbilde

Skjermbilde 2016-10-15 kl. 16.38.16.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Superb lll skrev:

Det er helt riktig slik som @CitizenX skriver.

 

EDIT: Glemte jo å spørre deg om hvilken Superb er det du vurderer da?

Tenker da på utstyrsutgave, motorisering, 4x4 vs fwd etc, har en Superb selv, og da blir en jo litt nysgjerrig når noen andre også vurderer en :) 

 

Om det er noe annet du lurer på så kan du jo se litt på denne her @lhusoey 

http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/no/Superb_3V/11-2015/Manual/Superb/B8_Superb_OwnersManual.pdf

 

Det konkrete spørsmålet ditt står det om på side 161, se vedlagt skjermbilde

Skjermbilde 2016-10-15 kl. 16.38.16.png

Da var det nok bare noe galt med mannen. ?

I utgangspunktet så vurderer jeg en 2016 4x4 190TDi stasjonsvogn. Utstyrspakke L&K. Og da i Buissness Grey farge med sort skinn interiør. 

 

Men må si det frister med en 280hk også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, lhusoey skrev:

Da var det nok bare noe galt med mannen. ?

I utgangspunktet så vurderer jeg en 2016 4x4 190TDi stasjonsvogn. Utstyrspakke L&K. Og da i Buissness Grey farge med sort skinn interiør. 

 

Men må si det frister med en 280hk også?

En må jo bli litt kjent med bil/utstyr før en finner utav hvordan alt fungerer, så det kommer seg etterhvert :)

 

Jeg vurderte en periode nå i høst å bytte inn min 2016 Superb til fordel for en ny, men har foreløpig lagt det litt på is. Det hadde for min del med motor, utstyr å gjøre.......

L&K, sort skinn og Quarts Grey metallic hadde vært mitt valg, motorisering er dermed en litt annen sak.........

Jeg er også meget fristet av 2,0/280hk 4x4, men den er dessverre et stykke utenfor mitt budsjett. 

 

@CitizenX kommer med et veldig godt forslag her om statsbudsjettet går igjennom, da blir det er en merkbar redusering av prisen på 280hk utgaven, men det kommer jo også an på hvilken motor du har mest brukt for/lyst på.

Jeg for min del vil ikke ha dieselmotor, bl.a. pga varslede dieselforbud.  Om det blir noe av eller ikke er jo en helt annen sak, men jeg har også en del andre grunner til at diesel ikke er noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilken modell som blir valgt, så blir det nok 2017 avgifter som blir prisen... Med så lang ventetid som det er på superb nå, så er man nok langt utpå nyåret før bilen er her :-)

Har selv valgt 190 hk TDi, 4x4, DSG, L&K, Business grey! Venter i spenning på denne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...