Gå til innhold
Zementh

Bakovervendt barnesete i Yeti


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en brukt Yeti. Har 2 små barn i barnesete-alder. Er det noen her inne som har erfaring med bakovervendt barnesete i baksetet på Yeti? I dag har vi setet Cybex Sirona som vi er veldig fornøyd med, men er usikker på om det får plass. siden det er ganske stort. Er veldig kjedelig om bare undertegnede kan kjøre hvis passasjersetet må skyves helt frem. Har sett at man kan regulere baksetene individuelt, men vet ikke om det holder å flytte ett sete for å få plass, eller om bagasjerommet ikke rommer feks barnevogn hvis setene må skyves helt bak. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For leeeenge siden prøvde jeg Yeti og bakovervendt stol, det ble litt i knappeste laget for meg (187) og en relativt stor bakovervendt bilstol. Dette er vel nå 5 år siden jeg testet. I dag har vi en mindre modell som kanskje hadde gått. For fruen (165) og passasjersetet litt godt frem så gikk det greit.

Nå vet jeg at @tobor har Yeti, men null peil på om han har formert seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, January 18, 2017 den 21.16, Zementh skrev:

Vurderer å kjøpe en brukt Yeti. Har 2 små barn i barnesete-alder. Er det noen her inne som har erfaring med bakovervendt barnesete i baksetet på Yeti? I dag har vi setet Cybex Sirona som vi er veldig fornøyd med, men er usikker på om det får plass. siden det er ganske stort. Er veldig kjedelig om bare undertegnede kan kjøre hvis passasjersetet må skyves helt frem. Har sett at man kan regulere baksetene individuelt, men vet ikke om det holder å flytte ett sete for å få plass, eller om bagasjerommet ikke rommer feks barnevogn hvis setene må skyves helt bak. Takk for svar!

Hadde Be safe izi combi tidligere og fikk 15 cm bedre plass i forsetet når vi byttet til Cybex Sirona. Så vil ikke si det er en stor bilstol. Nå sitter jeg (190cm) helt fint foran bakovervendt Sirona (i Audi Q5). 

Endret av Quattrokid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...