Gå til innhold
Morten

ABS-sensor (lampe lyser)


Anbefalte innlegg

ABS / ESP lampen i min Skoda lyser. Har hatt den på merkeverksted og de sier jeg må bytte lengdeakselrasjonsføler G251. Problemet er at denne er jævlig dyr - i overkant av 10.000 kroner. Jeg har forhørt meg hos andre bildeleleverandører, men det er visst kun Møller som forhandler denne delen og de vet å ta seg betalt. I Tyskland kan man visst få denne delen for 100-200 euro, men da bør jeg ha artikkelnummeret til delen i min bil. Problemet er at Møller nekter å gi meg det nøyaktige nummeret - kun G251 og det er ikke tilstrekkelig. Er det noen som har noen tips?

Jeg har jo chassis nummeret så man skulle tro det var tilstrekkelig for en deleleverandør i Tyskland, men jeg var i kontakt med én og de kunne ikke hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,
Ikke så enkelt å svare på dette. Men, VAG har noe som kalles erWin Online : https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showHome.do
Her kan du hente opp alt av teknisk informasjon om bilen din.
" erWin is the Electronic Repair and Workshop Information service from Skoda Auto for independent garages "

Her kan du registrere deg som privatperson, og hente opp delekart på hele bilen din, om du putter inn VIN nummeret ditt,
Koster noen få euro for 1-2 timers tilgang. Jeg har gjort dette før, og dette fungerer veldig bra.

Vil anta dette fungerer veldig bra for å hente ut delenummeret på nøyaktig din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...