Gå til innhold
Kingbee

Kingbees Superb L&K 1.8TSI 180hk DSG 2017 Sedan


Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny bil @Kingbee :) 

Flott bil og fin farge, det var enten Quarts Grey -eller Business Grey metallic jeg ville ha også, men ble nedstemt av 3 jenter/damer her i huset, og da ble det hvit i stedet.........

Jeg liker veldig godt sedan/kombi utgaven av Superb, bare synd jeg har behov for litt mer plass under taket i lasterommet en stund til, ellers så hadde det også vært mitt valg. Ser veldig bra ut dette her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Superb lll skrev:

Gratulerer med ny bil @Kingbee :) 

Flott bil og fin farge, det var enten Quarts Grey -eller Business Grey metallic jeg ville ha også, men ble nedstemt av 3 jenter/damer her i huset, og da ble det hvit i stedet.........

Jeg liker veldig godt sedan/kombi utgaven av Superb, bare synd jeg har behov for litt mer plass under taket i lasterommet en stund til, ellers så hadde det også vært mitt valg. Ser veldig bra ut dette her :) 

Hvis fargen gjør at du får frislipp av mere midler er vel dette en bra metode. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, PaulusA skrev:

Hvis fargen gjør at du får frislipp av mere midler er vel dette en bra metode. ?

Hehe, den gang ei gitt,  jeg har det litt for meg at du ikke lever under samme tak som tre jenter/damer @PaulusA, hehe ;) 

Utstyret var vi ganske enige om, så der var det i grunnen greit, men på fargevalg og felger var vi ikke det. Jeg tror egentlig ikke at du trenger så mange forsøk på å gjette hvem som fikk viljen sin der. Jeg skal være enig i at valget de tok er sprekt, men hvit bil er hverken praktisk eller mitt førstevalg.........

Det er tøft å leve i et diktatur med 3 diktatorer skal jeg si deg, hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan tenke meg det ?

Kjøpte en Mercedes B Electric, der hadde hvit med blå speil og blå detaljer i fronten mest favør hos jentene (kone og datter), mens jeg digget mest felgene av samme utgave (Electric Art, 18"). Hadde valgt annen farge hvis det fantes en jeg virkelig likte, men da elbil så denne mest ut som en elbil.

Ellers bestemmer jeg, stort sett, hehe

I forhold til Octavia bestemmer direktøren, og da blir det svart, ikke noe problem. Trikset er kanskje å gi de en del andre ting de får bestemme over?

Mercedes vant over andre elbiler grunnet høyest konefaktor, best plass, kjøreegenskaper og trøkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2017 den 22.46, PaulusA skrev:

Ja, kan tenke meg det ?

Kjøpte en Mercedes B Electric, der hadde hvit med blå speil og blå detaljer i fronten mest favør hos jentene (kone og datter), mens jeg digget mest felgene av samme utgave (Electric Art, 18"). Hadde valgt annen farge hvis det fantes en jeg virkelig likte, men da elbil så denne mest ut som en elbil.

Ellers bestemmer jeg, stort sett, hehe

I forhold til Octavia bestemmer direktøren, og da blir det svart, ikke noe problem. Trikset er kanskje å gi de en del andre ting de får bestemme over?

Mercedes vant over andre elbiler grunnet høyest konefaktor, best plass, kjøreegenskaper og trøkk

Jeg har vel stort sett bestemt så langt når det gjelder bil, fordi jeg er den eneste med sertifikat her, og nå var vi i grunnen enige om Business Grey metallic etter hva vi hadde sett/møtt på veien og bilder, og det gjaldt faktisk alle 4 av oss.

MEN så hadde jo selvfølgelig forhandleren en Moon White metallic med «kontrast felger» (for å beskrive dem slik) som dem.vogn, og da skiftet eldste datteren mening tvert, lillesøster fulgte etter henne og de overtalte glatt sin mor, så derfor kjører vi selvfølgelig Moon White metallic nå.......... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja da, jeg klarer meg kjempebra :)  

Må ikke misforstå meg, jeg synes den er sprek som bare det jeg også, men hvit er så det utrolig mye mer jobb med enn hva jeg noensinne kunne forestilt meg. Alle farger trenger vask og pleie, men hvitt er noe helt for seg selv, så det blir ikke en gang til for å si det slik, hehe............ ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes moon white er et must på Scout med svart plastikk rundt skjermer etc. Gir best effekt med kontraster. Men hvilken farge skal man ha på takboksen? Hvit eller mattsvart? ?

Endret av Scout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal jeg jammen overraske litt, takboksen synes jeg absolutt skal være i bilens farge, selv med kontrastene som din Octavia Scout har @Scout :)

En takboks er gjerne såpass stor/synlig at den «forsvinner» litt lettere i bilens farge, så det ville definitivt vært mitt valg på takboks. Om det er noe du skal kjøpe deg, så kan du jo høre om du kan prøve dem på bilen din først for å danne deg din egen mening om det. :) 

Du har sikkert gjort deg opp en mening fra før av vil jeg tro, men det kan jo være greit å lufte sine tanker litt, men hva tror du egentlig blir best selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Superb lll skrev:

Her skal jeg jammen overraske litt, takboksen synes jeg absolutt skal være i bilens farge, selv med kontrastene som din Octavia Scout har @Scout :)

En takboks er gjerne såpass stor/synlig at den «forsvinner» litt lettere i bilens farge, så det ville definitivt vært mitt valg på takboks. Om det er noe du skal kjøpe deg, så kan du jo høre om du kan prøve dem på bilen din først for å danne deg din egen mening om det. :) 

Du har sikkert gjort deg opp en mening fra før av vil jeg tro, men det kan jo være greit å lufte sine tanker litt, men hva tror du egentlig blir best selv da?

Hehe. Jeg er virkelig ikke sikker. Altså, hvis svart boks så må den være mattsvart. Så langt er det greit, men så tenker jeg at hvit boks kanskje blir litt for mye...litt for "gjennomført" for en Skoda? Tror jeg må prøve en hvit en før jeg bestemmer meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville ha valgt en svart boks, litt som at svart tak er digg på hvit bil ?

Min bil vil være svart, med svarte felger og svarte rails, til den hadde svart eller sølvfarget boks vært kult.

 

Ja, hvit er mye jobb, ser på Merca, men det hjalp godt med lakk konservering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...